  • 11. Data: 2007-01-17 04:52:11
    Temat: Re: pit-5 w 2007
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    t <r...@o...pl> wrote:
    > Ani co miesiąc, ani co dwa, ani co trzy, ani co 6 ;)

    PIT-5L, mam nadzieję, też?

    p.

  • 12. Data: 2007-01-17 07:40:33
    Od: "groups" <g r o u p s [at] q u e s t . p l>

    Użytkownik "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości
    >w tym roku nie ma pit-5 co miesiac????

    Czy coś przeoczyłem? W tym roku nie składamy PIT-5 tylko
    w podsumowaniu na koniec roku?

    --
    groups

  • 13. Data: 2007-01-17 08:06:14
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Masz czas do 20 lutego na zmianę! Choć ja osobiście uważam, ze życie na
    > "kredyt podatkowy" przy zagapieniu się z wydatkami jest niebezpieczne.

    Ostatnio ktoś pisał tu na grupie, że trzeba zmianę trzeba zgłosić do końca
    poprzedniego kwartału...
    Rozumiem, że te zaliczki kwartalne to zwyczajna suma z trzech miesięcy, bez
    jakiegoś udziwniania?

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 14. Data: 2007-01-17 08:41:46
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-01-2007 o 09:06:14 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > Ostatnio kto? pisa? tu na grupie, ?e trzeba zmian? trzeba zg?osiae do
    > ko?ca
    > poprzedniego kwarta?u...

    To o VAT chodziło

    > Rozumiem, ?e te zaliczki kwartalne to zwyczajna suma z trzech miesi?cy,
    > bez
    > jakiego? udziwniania?

    Tak

  • 15. Data: 2007-01-17 09:05:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 01:41:24 +0100, cacup napisał(a):

    > to znaczy ze jak sie chce wplacac zaliczki na pod. doch kwartalnie nalezy
    > poinformowac US o tym?

    Tak, do 20.02

  • 16. Data: 2007-01-17 09:07:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 09:06:14 +0100, Barbara K. napisał(a):

> [...]
    > poprzedniego kwartału...
    > Rozumiem, że te zaliczki kwartalne to zwyczajna suma z trzech miesięcy, bez

    W VAT bez udziwniania (ale tam to nie jest żadna zaliczka tylko cały
    podatek).

    W dochodowym jest jedno udziwnienie: zaliczka za 4 kwartał w wysokości
    takiej jak za 3-i płatna do 20 grudnia.

  • 17. Data: 2007-01-17 13:07:07
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > To o VAT chodziło

    No ja cały czas o vacie piszę :-) bo nie ma dla mnie sensu zmieniać
    dochodowego na kwartalny, skoro i tak muszę miesięcznie płacić vat. Nie chcę
    się pogubić co już rolzliczyłam, a czego jeszcze nie w danym miesiącu...

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 18. Data: 2007-01-17 13:07:47
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > W VAT bez udziwniania (ale tam to nie jest żadna zaliczka tylko cały
    > podatek).
    >
    > W dochodowym jest jedno udziwnienie: zaliczka za 4 kwartał w wysokości
    > takiej jak za 3-i płatna do 20 grudnia.

    Dzięki i pzodrawiam
    Barbara

  • 19. Data: 2007-01-17 14:35:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 21:52:56 +0100, Barbara K. napisał(a):

    > Ok, dzięki. Zostanę przy miesięcznych, bo i tak rozliczam vat miesięcznie, a
    > na zmianę jest juz za późno.

    Akurat jest jeszcze dość czasu żeby przejść na kwartalny od 2-ego kwartału
    2007.

  • 20. Data: 2007-01-17 15:00:27
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Akurat jest jeszcze dość czasu żeby przejść na kwartalny od 2-ego kwartału
    > 2007.

    No niby tak... A czy na dochodowy kwartalny można przejśc od drugiego
    kwartału, czy tylko od początku roku?

    Barbara