  • 1. Data: 2007-01-16 18:40:26
    Temat: pit-5 w 2007
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    w tym roku nie ma pit-5 co miesiac????

  • 2. Data: 2007-01-16 18:41:11
    Temat: Re: pit-5 w 2007
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 16-01-2007 o 19:40:26 cacup <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>
    napisał(a):

    > w tym roku nie ma pit-5 co miesiac????

    Ani co miesiąc, ani co dwa, ani co trzy, ani co 6 ;)

  • 3. Data: 2007-01-16 18:52:51
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    łał, wyliczam se, przelewam se kiedy chce i podumowuje na koniec roku? w
    sumie nic nie ucieknie im...

  • 4. Data: 2007-01-16 19:10:37
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 16-01-2007 o 19:52:51 cacup <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>
    napisał(a):

    > ?a?, wyliczam se, przelewam se kiedy chce i podumowuje na koniec roku? w
    > sumie nic nie ucieknie im...

    Dla nas łał, a pół świata(te normalniejsze pół) to ma od zawsze

  • 5. Data: 2007-01-16 20:38:35
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Dla nas łał, a pół świata(te normalniejsze pół) to ma od zawsze

    A ja chcę się jeszcze upewnić... Wyliczam dokładnie tak jak dotychczas? I
    przelewy są do 20 następnego miesiąca?

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara

  • 6. Data: 2007-01-16 20:41:08
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 16-01-2007 o 21:38:35 Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    napisał(a):

    > A ja chc? si? jeszcze upewniae.. Wyliczam dok?adnie tak jak dotychczas? I
    > przelewy s? do 20 nast?pnego miesi?ca?

    Tak, z tym że możesz wybrać kwartalne zaliczki, mniej zachodu.

    pozdr

  • 7. Data: 2007-01-16 20:52:56
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Tak, z tym że możesz wybrać kwartalne zaliczki, mniej zachodu.

    Ok, dzięki. Zostanę przy miesięcznych, bo i tak rozliczam vat miesięcznie, a
    na zmianę jest juz za późno.

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 8. Data: 2007-01-16 22:18:53
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:eojdv2$th3$1@opal.icpnet.pl...

    > Ok, dzięki. Zostanę przy miesięcznych, bo i tak rozliczam vat
    > miesięcznie, a na zmianę jest juz za późno.

    Masz czas do 20 lutego na zmianę! Choć ja osobiście uważam, ze życie na
    "kredyt podatkowy" przy zagapieniu się z wydatkami jest niebezpieczne.

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 9. Data: 2007-01-17 00:41:24
    Od: "cacup" <c...@n...stud.pam.szczecin.pl>

    to znaczy ze jak sie chce wplacac zaliczki na pod. doch kwartalnie nalezy
    poinformowac US o tym?

  • 10. Data: 2007-01-17 01:36:40
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Rafal... <r...@i...arpa> wrote:

    > Masz czas do 20 lutego na zmian?! Cho? ja osobi?cie uwa?am, ze ?ycie na
    > "kredyt podatkowy" przy zagapieniu si? z wydatkami jest niebezpieczne.

    Moglbys rozwinac? Z tego co wiem to aby w 1. kwartale rozliczac VAT
    kwartalnie trzeba bylo zglosic do 31.12.2006.

    a.