  • 1. Data: 2004-02-01 22:46:46
    Temat: pieniadze z zagranicy...
    Od: "tomek" <d...@w...pl>

    Witam.
    Spodziewam sie pieniazkow z zagranicy....
    Kwota miesci sie w przedziale 1000 zł.
    Czy musze od niej odprowadzic podatek ? sa to pieniadze dla mnie, nie za
    wykonana prace. Jaka jest kwota max od ktorej nie musze odprowadzac podatku
    z zagranicy ? Czy taka istnieje ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-02 21:22:47
    Temat: Re: pieniadze z zagranicy...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Feb 2004, tomek wrote:

> [...]
    >+ Kwota miesci sie w przedziale 1000 zł.
    >+ Czy musze od niej odprowadzic podatek ? sa to pieniadze dla mnie, nie za

    Jak_na_mój_gust to chyba po prostu darowizna, tak ?
    Do 1000 zł (w ciągu 5 lat od tej samej osoby) wg ustawy o podatku
    od spadków i darowizn nie ma podatku...

    >+ Jaka jest kwota max od ktorej nie musze odprowadzac podatku
    >+ z zagranicy ? Czy taka istnieje ?

    IMHO to zależy od *rodzaju dochodu* !

    pozdrowienia, Gotfryd