  • 11. Data: 2011-01-23 14:46:09
    Temat: Re: pieniadze z USA
    Od: "Papo Smerfo" <r...@k...sz>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > ale zes sie bajek naooglądał.

    to chyba ty siem tej sowieckiej i tuskowej propagandy naoglądałęś o
    zielonych wyspacj i drugiej irlandii:O)

    > drobne, to ty sobie możesz w portfelu wozić i nie musisz ich do
    > majtek wkładać.

    pare tysiakuf drobnych ni huja ci się do portfela nie zmieści:O)

  • 12. Data: 2011-01-23 18:58:41
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 23.01.2011 15:46, Papo Smerfo wrote:
    > Órzytkownik "witek" napisał:
    >
    > pare tysiakuf drobnych ni huja ci się do portfela nie zmieści:O)

    W którym gimnazjum takich palantów chowają?

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2011-01-25 10:14:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Jan 2011 20:33:00 +0100, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >troche lepiej mozna to zainwestowac aktualnie. I teraz taka sprawa. Czy
    >sprowadzenie tych pieniedzy do Polski pociagnie za soba jakies
    >konsekwencje podatkowe? W zlotowkach to wyjdzie wieksza kwota, moze

    zdaje się, że wuj Sam Ci trochę z tego zabierze, bo ucieczka przed
    inflacją $ jest karana grzywną (napisałem "karana grzywną"? To
    oczywiście przejęzyczenie, chodzi tylko o podatek :-)

  • 14. Data: 2011-01-26 15:11:00
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...sz>

    Órzytkownik "tomek" <t...@o...pl> :
    > W którym gimnazjum takich palantów chowają?

    w tfoim!:O)