  • 1. Data: 2002-04-27 10:30:30
    Temat: pelnomocnictwo
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    szanowni panstwo !

    znajomy prowadzi bar z piwem i drobnymi przekaskami , bar zarejstrowany jest
    na tego pana , pan ten twierdzi ze zastosowal taki manewr , udzielił
    pelnomocnictwa zonie i pelnoletniemu synowi, powoduje to ze syn lub zona
    moga legalnie przebywac i pracowac w barze i zadna kontrola z US czy ZUS nie
    bedzie miala zatrzezen.
    czy ma racje

    kazimierz

  • 2. Data: 2002-04-27 11:26:17
    Temat: Re: pelnomocnictwo
    Od: "Mazda" <m...@p...fm>

    tak

  • 3. Data: 2002-04-27 12:03:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > moga legalnie przebywac i pracowac w barze i zadna kontrola z US czy ZUS
    nie
    > bedzie miala zatrzezen.
    > czy ma racje

    Oczywiście!
    A co?, chcesz mu zrobić krzywdę??? Zazdrościsz mu ???

  • 4. Data: 2002-04-27 20:55:58
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > nie
    >
    > Oczywiście!
    > A co?, chcesz mu zrobić krzywdę??? Zazdrościsz mu ???

    Czego tu zazdrościć. Sam się wpędza w kłopoty.
    Myślę, że nawet bardzo liberalna kontrola
    go "oskładkuje".

  • 5. Data: 2002-04-27 22:36:48
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czy ZUS

    > Czego tu zazdrościć. Sam się wpędza w kłopoty.
    > Myślę, że nawet bardzo liberalna kontrola
    > go "oskładkuje".

    z tego wynika ze nie mozna , dac pelnomocnictwa i byc spokojnym ze jest
    wszystko ok

    kazik

  • 6. Data: 2002-04-27 22:40:02
    Od: "kazimierz" <j...@i...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kazimierz" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie
    >
    > Oczywiście!
    > A co?, chcesz mu zrobić krzywdę??? Zazdrościsz mu ???

    absolutnie nie , zle mnie zrozumiales chce wiedziec czy ja moge legalnie
    cos takiego zrobic
    kazik