  • 11. Data: 2005-10-04 09:57:59
    Temat: Re: paragon faktura
    Od: cef <c...@i...pl>

    jureq napisał(a):

    > A ja myślałem, że nievatowiec wystawia rachunek a nie fakturę.

    Jakaż to różnica, skoro zgodnie z RMF
    (tam gdzie za faktury uważa się bilety itd)
    te rachunki są też fakturami?

  • 12. Data: 2005-10-04 22:11:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Oct 2005, cef wrote:

    > Jakaż to różnica, skoro zgodnie z RMF
    > (tam gdzie za faktury uważa się bilety itd)
    > te rachunki są też fakturami?

    CEF, trochę się rozpędzasz IMO.
    Przepis poproszę...
    Na *bilet* przepis jest (pod warunkiem wykazania VATu, co ważne).
    Od kiedy *rachunek* (bez wykazanego VATu) jest fakturą ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-10-05 06:39:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > CEF, trochę się rozpędzasz IMO.
    > Przepis poproszę...
    > Od kiedy *rachunek* (bez wykazanego VATu) jest fakturą ?

    Ja się nie rozpędzam, tylko czytam
    par 20 ppkt 5) Rozporządzenia z maja 2005
    DU 95/05 poz 797 i 798.

  • 14. Data: 2005-10-05 20:29:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2005, cef wrote:

    > Ja się nie rozpędzam, tylko czytam
    > par 20 ppkt 5) Rozporządzenia z maja 2005
    > DU 95/05 poz 797 i 798.

    ...niniejszym włażę pod stół celem odszczekania !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)