  • 11. Data: 2002-01-21 10:20:40
    Temat: Re: oświadczenie do us o wyborze...
    Od: <s...@w...pl>

    dzięki za odp., rzeczywiście mają do tego formularze :)

  • 12. Data: 2002-01-21 12:35:25
    Od: "Azbigniew" <a...@w...pl>

    > Mysle, ze nie ma czego sie obrazac! Maddy ma racje! Wystarczająco duzo
    jest
    > biurokratycznych przepisow, >

    Ja tego nie wymyśliłem , tylko przepisałem druk oryginalny z urzędu , żeby
    pomóc chlopakowi. Wypisywanie tego typu postów przynosi tylko jeden skutek,
    nikt nikomu w skutku nie pomoże. Jeżeli masz ochotę walczyć z biurokracja i
    przepiasami to bardzo proszę.
    Możesz to nawet robić z Maddy, ciekawy jestem tylko czy kiedy przychodzi
    kontrol z U.S.
    też jesteście takie bojowe.

    az

  • 13. Data: 2002-01-21 13:04:54
    Od: "qbass" <q...@p...onet.pl>

    Ja tylko napisalam, ze mozna ten druk złozyć w zdecydowanie bardziej
    prostej formie.
    Mysle, ze to tez jest to moj wklad w pomoc temu człowiekowi. A bojowy to sam
    jestes bo nie dasz sobie nic powiedziec. Nikt specjalnie nie negował Twojego
    wzoru pisma. I Mddy i ja zwrociłysmy tylko uwagę, ze moze byc prosciej. Czy
    jest cos w tym złego? Ja nie staram się wojowac z US. Staram się aby
    wszystko było OK. (Bez przegiec w zadną stronę)
    Pozdrawiam, Anna

  • 14. Data: 2002-01-21 15:16:59
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002, qbass wrote:
    [...]
    >+ Mysle, ze nie ma czego sie obrazac! Maddy ma racje! Wystarczająco duzo jest
    >+ biurokratycznych przepisow, zeby jeszcze sobie samemu dokladac.

    Ja juz raz oberwałem (tu) za podobny temat, to co mi szkodzi... ;)
    (BTW: nadal NIKT nie podał źródła, z którego wynika że NIP jest
    numerem/ciągiem 8 cyfr a "kreseczki" są ozdobnikami które można
    wtykać do woli ! Jakby to kogo interesowało: wiedza na ww. temat
    może i się przydać, biorąc np. pod uwagę że jeden z testowanych
    programów do KPiR "by default" wypisuje "format spółkowy"; wrzesz-
    czących że niektórzy czepiają się drobiazgów było całe mnóstwo,
    ale paragrafu nie znalazłem :( ! [a nie ja zacząłem szukać])

    >+ Ja od wielu lat skladam takie proste, krotkie oswiadczenie
    >+ i jest OK.

    Nie bić, nie czytałem akurat tego oświadczenia :)
    Ale... podobno dopiero od tego roku trzeba "oświadczać"
    czy wybiera się zasady ogólne przez zrzeczenie ryczałtu
    *dobrowolne* czy zasady ogólne wynikają z prowadzenia dzia-
    łalności która wyklucza ryczałt... Więc powoływanie się na
    "od wielu lat" może nie być na miejscu :(
    3-stanowy druczek z US stanowi DWIE deklaracje w jednym, ma
    pole na NIP ("...zobowiązany do posługiwania się...") itp.
    W tym co US podsunął naprawdę wielkiego nadmiaru "wody"
    nie było ! ...a zapobiega "zapomnieniu o mandacie za..." :)

    >+ Nie gniewaj sie,
    >+ ale przyslowie "nadgorliwosc gorsza od faszyzmu" ma duzy sens.

    Ano, prawda.

    >+ Pozdrawiam, Anna.

    Wzajemnie, Gotfryd

  • 15. Data: 2002-01-21 15:44:47
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na przyklad po to, by milym Paniom w US nie robic niepotrzebnych
    > przykrosci.
    >
    > A NIP podatnika np po to, by nikt sie ine przyczepil ze pismo do US
    > jest bez NIP....

    NIP to podstawa. Powinien być na kożdym pismie. Co do treści listu to
    przydałoby się jeszcze napisać czego dotyczy to oświadczenie (działalnośc -
    rodzaj, spólka), oraz adresy tych działalności, ma to znaczenie przede
    wszystkim w sytuacjach gdy np. prowadzimy działalnośc na terenie innego US
    niżpłacimy dochodówkę - mówiąc w wielkim skrócie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 16. Data: 2002-01-21 16:34:38
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Azbigniew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jest
    >
    > Ja tego nie wymyśliłem , tylko przepisałem druk oryginalny z urzędu , żeby
    > pomóc chlopakowi.

    A chlopak dziekuje :-)

    Potraktowac to nalezy jako WZOR, nieobowiazujacy formularz i to wszystko.

    Z grubej rury ...
    :-)

    Pzdr,

    M.