  • 1. Data: 2004-10-04 18:55:48
    Temat: org pożytku publicznego
    Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie w jaki sposób uzyskać dla klubu sportowego wpisanego do KRS
    jako stowarzyszenie status organizacji pożytku publicznego? chodzi mi o to
    aby przy wpłatach na rzecz klubu mozna było zastosować art. 27d pdof.

  • 2. Data: 2004-10-04 21:29:41
    Temat: Re: org pożytku publicznego
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    skladasz wniosek o wpis na liste opp w krs
    statut musi byc odpowiednio skonstruowany
    grzess

  • 3. Data: 2004-10-05 07:36:48
    Od: "Paweł" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi o to
    > aby przy wpłatach na rzecz klubu mozna było zastosować art. 27d

    go to -->
    http://www.jedenprocent.pl/

    pozdro
    Paweł