  • 11. Data: 2011-08-25 17:17:54
    Temat: Re: optymalizacja ZUS
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-25 19:15, Dariusz S pisze:

    > heh, witam wszytkich, jestem przedsiebiorcą od 3 lat a zus place w anglii od pol
    roku. Korzystam z uslug wymienionej wyzej firmy optymo.pl i nie moge powiedz o niej
    zlego slowa. Zaoszczedzilem sporo pieniedzy dzieki takiemu rozwiazaniu ale teraz
    zastanawiam sie nad przeniesieniem calej firmy do angli ze wzgledu na korzystniejsze
    rozwiazania podatkowe. musze sie jeszcze bardziej zorientowac w przepisach, zobaczymy
    co z tego wyjdzie

    Przyznam, że jest to bardzo pocieszające że tacy idioci wyjeżdżają z kraju.
    --
    spp

  • 12. Data: 2011-08-26 09:05:34
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

> [...]
    do angli ze wzgledu na korzystniejsze
    >rozwiazania podatkowe. musze sie jeszcze bardziej zorientowac w przepisach,

    Ile konkretnie biorac pod uwage ze zdrowotne jest wiekszosci odliczalne,
    i jakim cudem od 3 lat jezeli domena zostala uwtorzona 2011.01.10
    11:41:26 ?

  • 13. Data: 2011-08-26 09:06:44
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 26.08.2011 11:05, Pendrive wrote:

    > do angli ze wzgledu na korzystniejsze
    >
    > Ile konkretnie biorac pod uwage ze zdrowotne jest wiekszosci odliczalne,
    > i jakim cudem od 3 lat jezeli domena zostala uwtorzona 2011.01.10
    > 11:41:26 ?

    I dlaczego `Dariusz S` używa tej samej bramki co `raman czarski`
    Oczywiście taki zbieg okoliczności jest możliwy, ale ... :-)

    Tomek

  • 14. Data: 2011-08-26 09:22:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 11:05, Pendrive pisze:

    > do angli ze wzgledu na korzystniejsze
    >
    > Ile konkretnie biorac pod uwage ze zdrowotne jest wiekszosci odliczalne,
    > i jakim cudem od 3 lat jezeli domena zostala uwtorzona 2011.01.10
    > 11:41:26 ?

    Przecież napisał, że "angielski ZUS" płaci od pół roku (a właściwie to
    płaci w większości prowizje polsko-angielskiej firmie).

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-08-26 09:33:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello tomek,

    Friday, August 26, 2011, 11:06:44 AM, you wrote:

    [...]

    > I dlaczego `Dariusz S` używa tej samej bramki co `raman czarski`

    Bo jest spamerem?

    > Oczywiście taki zbieg okoliczności jest możliwy, ale ... :-)

    Ale nikt w takie zbiegi okoliczności nie wierzy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-08-26 10:16:05
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    raman czerski wrote:

    > obawiam sie ze moze to byc ciezkie do zrobienia, no bo kto niby bedzie mi
    > wyplacal emeryture? skoro pracuje teraz w polsce i przerwe oplacac
    > ubezpieczenie i zaczne pracowac w niby w anglii i teraz bede placicl tam a
    > przed minimanym okresem do przepracowania bede musial zrezygnowac z pracy
    > ? co ? haaa na to to nikt nie zna odpowiedzi tylko chca zeby im placic,
    > ponoc optymo.pl oraganizuje jakies szkolenia, daje im ostatnia szanse zeby
    > to sprawdzic

    Ale po co się w to angażowac.
    W niedawnym watku 1os kpir, vat w GB pytałem i pofatygowałem sie przejrzec
    te strony.

    Zwykły przekręt. Szkoda sobie gitare zawracać.

  • 17. Data: 2011-08-26 10:18:42
    Od: alamakota <s...@a...pl>

    SDD wrote:

    > Użytkownik "raman czerski" <roman.czerski@WYTNIJ_TOop.pl> napisał w
    > wiadomości news:j337c8$2o7$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > A jest tam jakis minimalny okres do przepracowania?
    > Bo u nas na ten przyklad nie ma.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Standardowo, 9-11 lat, zalezy to jakoś od składki/grupy podatkowej.