  • 1. Data: 2007-05-24 06:40:49
    Temat: opodatkowywanie Open Source
    Od: "Krzysiek" <n...@m...pl>

    Czytam: "Rozporządzenie Ministra Finansów mówi, iż programów
    dostępnych publicznie nie trzeba opodatkowywać".

    Może ktoś napisać o które rozporządzenie chodzi, bo jakoś nie mogę tego znaleźć.

  • 2. Data: 2007-05-24 08:43:53
    Temat: Re: opodatkowywanie Open Source
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    Krzysiek napisał(a):
    > Czytam: "Rozporządzenie Ministra Finansów mówi, iż programów
    > dostępnych publicznie nie trzeba opodatkowywać".

    Ale co właściwie chcesz opodatkować? Sprzedaż takiego oprogramowania?
    Usługę supportu dla użytkowników?

    Bo te powyższe oczywiście opodatkowaniu podlegają.

    --
    Yarek

  • 3. Data: 2007-05-24 08:44:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-05-2007 o 08:40:49 Krzysiek <n...@m...pl> napisał(a):

    > Czytam: "Rozporz?dzenie Ministra Finansów mówi, i? programów
    > dost?pnych publicznie nie trzeba opodatkowywaae".
    >
    > Mo?e kto? napisaae o które rozporz?dzenie chodzi, bo jako? nie mog? tego
    > znale 1/4 ae.

    To nie jest rozporzadzenie tylko interpretacja/okólnik. Poszukaj
    np na vat.pl w dziale interpretacji.

  • 4. Data: 2007-05-24 12:13:51
    Od: "Krzysiek" <n...@m...pl>

    Dzięki, znalazłem na stronie ministerstwa. http://tinyurl.com/38l3m9