  • 1. Data: 2002-04-10 10:32:55
    Temat: opłata za prowadzenie rachunku a KUP
    Od: "Piotrek" <p...@k...net.pl>

    Czy opłatę za prowadzenie rachunku bankowego firmy mogę wpisać do
    KPiR jako KUP na podstawie wyciągów z konta?
    Co miesiąc, czy mogę zbiorczo na koniec roku?

    Dzięki i pozdrawiam.
    Piotrek.

  • 2. Data: 2002-04-10 11:02:10
    Temat: Re: opłata za prowadzenie rachunku a KUP
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > KPiR jako KUP na podstawie wyciągów z konta?
    > Co miesiąc, czy mogę zbiorczo na koniec roku?

    Witam
    Ja robie co miesiac zestawienie oplat pocztowych i bankowych ( znaczki
    pocztow i skarbowe, oplaty za przelewy itp.) i jako dowod wewnetrzny wpisuje
    jako KUP.
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera

  • 3. Data: 2002-04-10 11:45:04
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > Czy opłatę za prowadzenie rachunku bankowego firmy mogę wpisać do
    > KPiR jako KUP na podstawie wyciągów z konta?
    > Co miesiąc, czy mogę zbiorczo na koniec roku?

    Można i najlepiej robić to co miesiąc - najlepiej dla ciebie oczywiście bo
    na bieżąco korzystasz z obniżania podatku.

  • 4. Data: 2002-04-10 13:33:20
    Od: "Piotrek" <p...@k...net.pl>

    dzięki

  • 5. Data: 2002-04-10 23:08:59
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2002, Piotrek wrote:

    >+ Czy opłatę za prowadzenie rachunku bankowego firmy mogę wpisać do
    >+ KPiR jako KUP na podstawie wyciągów z konta?

    Już wiesz - ja tylko przezornie przypomnę że odsetki należy
    dla odmiany wpisać do przychodów... ! (nie mam na myśli
    odsetek od kredytu - oczywiście ;)!)

    Pozdrowienia, Gotfryd