  • 11. Data: 2006-12-27 20:41:40
    Temat: Re: opłata skarbowa - koniec znaczków ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Dec 2006, jureq wrote:

    > Nigdzie.

    "oto Polska właśnie".
    Sam mam kilka znaczków :>

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2006-12-27 20:56:04
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: Pine.WNT.4.64.0612272141150.4084@athlon64,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:

    > "oto Polska właśnie".
    > Sam mam kilka znaczków :>

    Jeszcze mozna zlozyc jakies podanie - dwa dni zostaly ;)
    A na powaznie - to znowu panstwo pokazalo co potrafi. Wg niektorych
    interpretacji znaczki skarbowe sa ekwiwalentem pieniadza i tak srednio mozna
    je sobie ot tak skasowac. To tak, jakby np. od 1 stycznia 20 zlotowki
    tracily wartosc.

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

  • 13. Data: 2006-12-28 00:54:29
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    jureq <j...@x...to.z.adresu.xop.pl> wrote:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_061223/p
    rawo/prawo_a_4.html
    > Jeszcze kilka dni jest dostępne bezpłatnie.

    Oh, śliczny pomysł. Zacytuję Piotra Trębickiego, bo się może przydać:

    ,,
    [...] opłata skarbowa od czynności urzędowych podlega zwrotowi m.in.
    "jeżeli mimo zapłacenia opłaty nie dokonano czynności urzędowej" [...]
    Zwrot opłaty skarbowej - w gotówce - następuje z urzędu [...]
    Należy tylko wybrać odpowiednio "drogi" wniosek [...] A ponieważ
    w zasadzie zależy nam, by organ "nie dokonał czynności urzędowej",
    bez znaczenia jest też ograniczenie dla uiszczania opłaty w znakach
    do 100 zł. Mimo przekroczenia dopuszczalnego limitu, naklejone znaki
    organ i tak ma obowiązek skasować.

    Poza zwrotem opłaty od czynności niedokonanej, prawdopodobnie drugim
    sposobem na "przymusowe wykupienie" znaczków skarbowych może tez być
    nadpłata opłaty skarbowej, i następnie wniosek o zwrot nadpłaty
    w odpowiednim trybie ordynacji podatkowej.
    ''

    p.

  • 14. Data: 2007-01-14 00:56:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 21:56:04 +0100, Paulus napisał(a):

> [...]
    > je sobie ot tak skasowac. To tak, jakby np. od 1 stycznia 20 zlotowki

    Dzwoniłem do MF Dep. podatków lokalnych, miły pan powiedział, że nie ma
    rozporzadzenia w temacie zwrotu znaczków od osób fizycznych, za proponował
    aby trzymać i czekac na akty wykonawcze.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net