  • 1. Data: 2005-04-12 06:12:53
    Temat: opłata celna za paczke z USA ?
    Od: "domin" <d...@i...pl>

    Witam.
    Byc moze temat ten poruszany byl wczesniej na grupie, ale nie znalazlem.

    Moj znajomy z Polski uczy sie w USA. Moze tam kupic tani sprzet komputerowy
    (z tzw. sklepu REFURB) i wyslac mi go paczka do kraju.
    W tym konkretnym przypadku - moniotr LCD. Oplata za wyslanie paczki to 41
    USD (wraz z jej ubezpieczeniem).
    Czy taka paczka zostanie obciazona oplata celna ?
    Jesli tak, to w jaki sposob sie to wylicza ?

    Z gory dzieki.
    Pozdrawiam
    domin

  • 2. Data: 2005-04-12 07:46:33
    Temat: Re: opłata celna za paczke z USA ?
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    > USD (wraz z jej ubezpieczeniem).
    > Czy taka paczka zostanie obciazona oplata celna ?
    > Jesli tak, to w jaki sposob sie to wylicza ?

    tak nalicza clo, a jesli nie clo to vat - jesli ktos skontroluje
    oczywiscie...
    http://forum.2p.pl/read.php?f=11&i=48901&t=48806
    sprawdz ceny w niemczech sa juz podobne...

  • 3. Data: 2005-04-12 07:59:49
    Od: "domin" <d...@i...pl>

    wielkie dzieki