  • 61. Data: 2010-08-06 07:47:36
    Temat: Re: omini?cie ZUS Spo?ka z o.o.
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:70a33f9c-34f8-47b2-b5a7-

    > A na podstawie czego byliby w stanie stwierdzić, że dane sprzed 2
    > miesięcy i 29 dni są zgodne?

    Spytaj Liwiusza, wytłumaczy Ci na przykładzie kropelek :)

    Pozdrawiam
    K.

  • 62. Data: 2010-08-06 07:58:50
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > To jest przekierowanie do:
    > http://krs.ms.gov.pl/login.aspx?ReturnUrl=%2fDefault
    .aspx
    > teraz lepszy link? ;)

    No teraz to full wypas ;-)
    Nie zauważyłem, że to przekierowanie.

    Pozdrawiam
    K.

  • 63. Data: 2010-08-06 08:50:29
    Temat: Re: ominięcie ZUS Społka z o.o.
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    W dniu 2010-08-04 14:14, Piotrek pisze:

    > A to już Twój problem ;-)
    > Ale pamiętaj, że Cię ostrzegaliśmy :-)
    >
    > Piotrek
    Będziesz Panem Prezesem Dyrektorem Generalnym

  • 64. Data: 2010-08-07 10:50:09
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kotlet wołowy" <m...@m...mail> napisał w wiadomości

    > Taaa...
    > Weź Ty się chłopie naprawdę sam za to nie bierz ;-)
    >
    > Pozdr.
    > K.
    Obawiam sie Krzysztofie ze nie bedzie chcial posluchac dobrych rad.
    To przeciez zaoszczedzi te pare zlotych co miesiac ( to nic ze pozniej odda
    z nawiazka w postaci kar, odsetek itp do US).
    Przemek

    ps Moze juz jak tak bardzo chcesz zaoszczedzic to poszukaj rozwiazan z
    Ubezpieczeniami od zatrudnienia za granica.