  • 51. Data: 2010-08-05 20:32:56
    Temat: Re: omini?cie ZUS Spo?ka z o.o.
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:tj3m569d64cuuaoodr3ju5p6u1rj9hcn63@4ax.com...

    > Spytalem kiedys w PUP czy chca swiezszy niz 3 miesiace - podali ze
    > chca aktualny - pytam co znaczy aktualny? - aktualny to taki w ktorym
    > dane sa zgodne z rzeczywistoscia (sa aktualne).

    Łel, a na podstawie czego są w stanie stwierdzić, że dane z KRS'u sprzed
    np. 2 lat są zgodne z danymi obecnymi?
    Bo imo właśnie na podstawie daty KRSu, a nie Twojego zapewnienia :)

    Pozdrawiam
    K.

  • 52. Data: 2010-08-05 20:34:41
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to jest zdrowe podejście. Ciekawe czy doczekamy się kiedyś sytuacji,
    > kiedy zainteresowany urząd sam sobie sprawdzi w internecie dane spółki

    Doczekamy się w momencie, gdy będzie to usługa darmowa :)
    I oczywiście, gdy to urzędowi/firmie/instytucji będzie zależało, a nie
    petentowi/klientowi.

    Pozdrawiam
    K.

  • 53. Data: 2010-08-05 20:49:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > Doczekamy się w momencie, gdy będzie to usługa darmowa :)
    > I oczywiście, gdy to urzędowi/firmie/instytucji będzie zależało, a nie

    W zakresie danych spółki takich jak nazwa, adres, osoby
    reprezentujące - jest darmowa.

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2010-08-05 21:06:26
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-08-2010 o 22:32:56 Krzysztof <k...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > np. 2 lat są zgodne z danymi obecnymi?
    > Bo imo właśnie na podstawie daty KRSu, a nie Twojego zapewnienia :)

    Ah, to mi się podoba. W którym US jesteś (betonowym) naczelnikiem :) ?

    --
    Tomek

  • 55. Data: 2010-08-06 06:43:06
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > W zakresie danych spółki takich jak nazwa, adres, osoby reprezentujące -
    > jest darmowa.

    Ale tak czy siak nie są to dane aktualizowane na bieżąco, lecz co roku, z
    miesiąca, gdy firma składa sprawozdanie finansowe.
    No chyba, że miałeś na myśli ściąganie info bezpośrednio z samego KRSu
    (jest w ogóle taka możliwość?), a nie ze stron typu Infoveriti itp.

    Pozdrawiam
    K.

  • 56. Data: 2010-08-06 06:44:57
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał

    > Ah, to mi się podoba. W którym US jesteś (betonowym) naczelnikiem :) ?

    W tym samym mieście, w którym Ty się leczysz psychiatrycznie :)

    Pozdrawiam
    K.

  • 57. Data: 2010-08-06 07:15:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > No chyba, że miałeś na myśli ściąganie info bezpośrednio z samego KRSu
    > (jest w ogóle taka możliwość?), a nie ze stron typu Infoveriti itp.

    Miałem na myśli
    http://cors.pl/index.php?goto=statyczne/krs/krs_wysz
    ukiwarka i jest to
    aktualizowane w miarę na bieżąco.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2010-08-06 07:30:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 5 Sie, 22:32, "Krzysztof" <k...@l...pl> wrote:
> [...]
    x.com...

    > Łel, a na podstawie czego są w stanie stwierdzić, że dane z KRS'u sprzed

    A na podstawie czego byliby w stanie stwierdzić, że dane sprzed 2
    miesięcy i 29 dni są zgodne?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 59. Data: 2010-08-06 07:45:56
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > Miałem na myśli
    > http://cors.pl/index.php?goto=statyczne/krs/krs_wysz
    ukiwarka i jest to
    > aktualizowane w miarę na bieżąco.

    Skąd masz taką pewność?
    To taka sama firma, jak cały szereg innych, w tym wspomniany przeze mnie
    Infoveriti.

    Pozdrawiam
    K.

  • 60. Data: 2010-08-06 07:47:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    ukiwarka i jest to

    > Skąd masz taką pewność?
    > To taka sama firma, jak cały szereg innych, w tym wspomniany przeze mnie

    To jest przekierowanie do:
    http://krs.ms.gov.pl/login.aspx?ReturnUrl=%2fDefault
    .aspx
    teraz lepszy link? ;)