  • 1. Data: 2004-09-27 08:07:35
    Temat: okulary
    Od: Darek <d...@p...com.pl>

    Witam

    Czy można zakup nowych okularów wciągnąć w koszty i tym samym odliczyć VAT ?

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2004-09-27 12:35:03
    Temat: Re: okulary
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, Darek wrote:

    > + Witam
    > +
    > + Czy można zakup nowych okularów wciągnąć w koszty i tym samym odliczyć VAT ?

    Okularów *dla pracownika*, tak ? ;)
    I chodzi o okulary *ochronne* (takie "do szlifierki") jak mniemam ??
    No to pod tymi warunkami możesz :)

    Spróbuj przesłuchać googla... o tak:
    http://tiny.pl/clj
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_oq=okulary%20okula
    r%C3%B3w&as_ugroup=*.podatki&num=100&hl=pl

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-09-27 13:02:06
    Od: Darek <d...@p...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

> [...]
    > ...czyli:
    > http://groups.google.pl/groups?as_oq=okulary%20okula
    r%C3%B3w&as_ugroup=*.podatki&num=100&hl=pl

    Dzieki pogooglam :)
    Chodzi o okulary korekcyjne dla mnie jako prowadzacego DG :)

    Pozdr
    Darek

  • 4. Data: 2004-09-27 19:07:32
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Darek <d...@p...com.pl> w poscie
    news:cj9325$259$1@inews.gazeta.pl napisal, co nastepuje:

    > Dzieki pogooglam :)
    > Chodzi o okulary korekcyjne dla mnie jako prowadzacego DG :)

    Hehe, nio to niestety :) - podejrzewam, ze bedzie tak, jak ze slynnym
    garniturem dla agenta ubezpieczeniowego :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-09-28 07:08:31
    Od: Darek <d...@p...com.pl>

    Użytkownik Darek napisał:
    > Witam
    >
    > Czy można zakup nowych okularów wciągnąć w koszty i tym samym odliczyć
    > VAT ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Witam

    Sprawa juz nieaktualna. Okazało się, że firma, w której dodatkowo mam
    umowę o pracę, zrefunduje mi sporą część kosztów :)

    Pozdrawiam
    Darek