  • 1. Data: 2003-03-21 13:51:57
    Temat: odwolanie
    Od: "Jerzy Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Dzien dobry,

    Mam do Panstwa jedno pytanie i nie ukrywam, ze licze na odpowiedz ;))

    Odwolywalem sie od decyzji US do Izby Skarbowej. Ta na podstawie art.230
    par.1 Ordynacji podatkowe zwrócila sprawe do US.
    Tenze wydal nowa decyzje zwiekszajac jeszcze moje zobowiazania.
    Czy jesli nie zloze nowego odwolania, to na podst. art.234 ordynacji
    rozpatrywana bedzie tylko pierwsza decyzja?
    Dodam, ze nie mozna tu mówic o razacym naruszeniu prawa.
    Krótko: czy moje, zlozone juz odwolanie nie bedzie skutkowalo zwiekszeniem
    moich zobowiazan?

    pozdrawiam serdecznie

    J.Nowak

  • 2. Data: 2003-03-24 21:02:28
    Temat: Re: odwolanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Mar 2003, Jerzy Nowak wrote:

    >+ Dzien dobry,
    >+
    >+ Mam do Panstwa jedno pytanie i nie ukrywam, ze licze na odpowiedz ;))

    Widać nikt nic nie miał do powiedzenia :(
    Daj znać jak się skończyło. Bo:

> [...]
    >+ Czy jesli nie zloze nowego odwolania, to na podst. art.234 ordynacji
    >+ rozpatrywana bedzie tylko pierwsza decyzja?

    ...ja się obawiam że konstrukcja z par. 230 ma na celu właśnie
    przyłożenie podatnikowy z zachowaniem nienaruszania zasady
    że o ile nie było rażącego naruszenia prawa to nie podwyższa
    się "wyroku"... :(

    >+ pozdrawiam serdecznie

    wzajem ! - Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-25 00:14:06
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    [ciach]

    1/ Dzieki, Gotfrydzie za odp. Szczerze, to czytajac, przed pisaniem,
    arch.tej grupy, to liczylem na to, ze sie odezwiesz bo dosc czesto sie tu
    odzywasz, i to kompetentnie.

    2/ Zeby bylo smieszniej, to US pisze mi w nowej decyzji, ze Izba im to
    odeslala na podst.art.230 par.1 Izba natomiast pisze mi w postanowieniu,
    ktore szczesliwie odnalazlem, ze odeslali do US moja sprawe na podstawie
    art.216 w zwiazku z art.229. Delirka czy rozdwojenie jazni? Ale to bardzo
    dobrze bo w razie czego moge bardzo kozystnie dla siebie wykozystac te
    niekonsekwencje.
    3/ Oczywiscie, tak jak prosisz, powiadomie o finale, mam nadzieje
    szczesliwym dla mnie i mojej zony (sprawa tyczy roku kiedy bylismy jeszcze
    oboje we wpolnocie majatkowej malzenskiej, niestety.)

    pozdrawiam
    Jurek

  • 4. Data: 2003-03-25 01:26:07
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Ja tez mam rozdwojenie jazni;))
    Syn zmienil tozsamosc w kliencie news i stad ten "terrorysta". Zanim sie
    polapalem juz kilka moich postow poszlo z tym nickiem.przepraszam.
    J.Nowak