  • 1. Data: 2006-01-23 11:36:44
    Temat: odsetki od składki PFRON
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    czy odsetki od składek na PFRON można zaliczyć do kup? Z tego co wiem, to
    nie, ale właśnie spotkałam się z odmiennym zdaniem.
    Pozdrawiam
    AM

  • 2. Data: 2006-01-23 23:50:11
    Temat: Re: odsetki od składki PFRON
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Jan 2006, AM wrote:

    > Witam,
    > czy odsetki od składek na PFRON można zaliczyć do kup? Z tego co wiem, to
    > nie, ale właśnie spotkałam się z odmiennym zdaniem.

    Czy to jest "należność budżetowa" ?
    Art.23.1.18 PDoOF

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-01-24 04:09:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Czy to jest "należność budżetowa" ?
    > Art.23.1.18 PDoOF

    Byłoby dziwne gdyby odsetki były KUP jak należność główna nie jest...

    pzdr

    Tomek

    Bogini seksu >>> http://link.interia.pl/f18f2