  • 1. Data: 2004-03-17 07:48:38
    Temat: odliczenie od podatku komputera
    Od: DysoN <d...@s...bumcyk.pl>

    Witam

    Ciagle szukam jak tu jeszcze cos odliczyc od podatku i przypomnialo mi
    sie ze w 2003 kupowalem komputer. Znalazlem ulge o przyrzadach
    naukowych, daloby sie to tam wcisnac (nie wiecej niz 433.20 pln) ?
    Jestem programista/informatykiem. Rozliczam sie osobiscie (tzn nie
    prowadze zadnej dzialalnosci) a fakture mam wystawiona na mnie imiennie.

    Da sie da sie da sie, prawda ze sie da ?
    :)
    --
    DysoN mailto:d...@i...pl ICQ UIN 31267896
    Jesli zrobimy to ostroznie, to nie poruszy sie w czasie, to znaczy

  • 2. Data: 2004-03-17 07:59:59
    Temat: Re: odliczenie od podatku komputera
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "DysoN" <d...@s...bumcyk.pl> wrote in message
> [...]
    > prowadze zadnej dzialalnosci) a fakture mam wystawiona na mnie imiennie.
    >
    > Da sie da sie da sie, prawda ze sie da ?

    jezeli pracujesz na umowe o prace i masz faktury VAT na ten zakup komputera
    to da sie

    Magda

  • 3. Data: 2004-03-17 08:08:44
    Od: DysoN <d...@s...bumcyk.pl>

    Magdalena wrote:

    > "DysoN" <d...@s...bumcyk.pl> wrote in message

    > jezeli pracujesz na umowe o prace i masz faktury VAT na ten zakup komputera
    > to da sie
    >
    > Magda

    fajnie, mam i to i to :)

    433 mniej :)

    Dziekuje

  • 4. Data: 2004-03-17 08:17:58
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    A mi w urzedzie pani powiedziala, ze trzeba udowodnic, ze komputer jest
    wykorzystywany do pracy, czyli generalnie udowodnic, ze sie pracuje w
    domu ;)

  • 5. Data: 2004-03-17 13:35:33
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "KrzysiekPP" <k...@o...pl> wrote in message

    > A mi w urzedzie pani powiedziala, ze trzeba udowodnic, ze komputer jest
    > wykorzystywany do pracy, czyli generalnie udowodnic, ze sie pracuje w
    > domu ;)

    No i dobrze ci powiedziała, bo odliczć można wówczas jeżeli jest to związane
    z pracą.
    Co w przypadku informatyka nie jest trudne do udowodnienia.