  • 1. Data: 2004-02-01 19:47:22
    Temat: odliczenie kosztow remontu
    Od: "Ewa K" <e...@o...pl>

    Kilka lat temu przepisalam mieszkanie na corke ,ale nadal jestem w nim
    zameldowana i w nim mieszkam. Zrobilam remont i wszystkie faktury mam na
    swoje nazwisko ,czy moge odliczyc w zeznaniu rocznym koszty remontu . Place
    tez zaliczke na fundusz remontowy,czy moge to odliczyc,czy nie ?

  • 2. Data: 2004-02-03 06:20:27
    Temat: Re: odliczenie kosztow remontu
    Od: Roman <n...@U...pl>

    Użytkownik Ewa K napisał:
> [...]
    > swoje nazwisko ,czy moge odliczyc w zeznaniu rocznym koszty remontu . Place
    > tez zaliczke na fundusz remontowy,czy moge to odliczyc,czy nie ?

    Aby móc odliczyć wydatki poniesione na remont należy posiadać tytuł
    prawny do mieszkania: własność, najem, podnajem, dzierżawa,poddzierżawa,
    UŻYCZENIE itp., (należy posiadać stosowną umowę).
    Powyższe dotyczy również funduszu remontowego.

    --
    Roman