  • 1. Data: 2007-01-23 07:37:25
    Temat: numeracja faktura vat i faktur vat marża
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    czy numeracja dla tych dokumentów jest ciągła czy oddzielna? tzn wystawiając
    fakture vat z nr. 10 to faktura vat marży powinna mieć numer 11 a nie np. 1?
    dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2007-01-23 09:34:49
    Temat: Re: numeracja faktura vat i faktur vat marża
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Jan 2007, bbl wrote:

    > Witam
    >
    > czy numeracja dla tych dokumentów jest ciągła czy oddzielna?

    Na mój gust nie widać przeszkód żeby podatnik sobie przyjął jak chce.
    Byle jednolicie.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-01-23 14:29:25
    Od: "[] QBUS []" <a...@w...pl>

    Użytkownik "bbl"
    > czy numeracja dla tych dokumentów jest ciągła czy oddzielna? tzn
    > wystawiając fakture vat z nr. 10 to faktura vat marży powinna mieć numer
    > 11 a nie np. 1?
    > dzięki za pomoc.

    u mnie program fakture vat nazywa : fv nr 1/2007
    a fakture vat-marza nazywa fv nr 1/VM/2007

    i podobno jest dobrze