  • 1. Data: 2009-09-02 13:50:22
    Temat: numer dowodu
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Czy ja moge naniesc jakis numer na dowod bankowy potwierdzajacy naliczenie
    odsetek?
    NIestety VW bank na potwierdzeniach nie drukuje numeru a cos trzeba do
    ksiegi wklepac, a nie chce m sie
    dowodu wewnetrznego robic dla jednego potwierdzenia.

    pozdrawiam

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 2. Data: 2009-09-02 22:06:00
    Temat: Re: numer dowodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 Sep 2009, wspolna-flaszka.pl wrote:

> [...]
    > wklepac, a nie chce m sie
    > dowodu wewnetrznego robic dla jednego potwierdzenia.

    A przeczytałeś rozporządzenie o KPiR?
    W szczególności słowa "lub w inny sposób" (o oznaczeniu!)
    IMO "odsetki naliczone w dniu... do konta numer..." wyczerpuje ten wymóg.
    Ktoś przeciw?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-09-03 11:07:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > A przeczytałeś rozporządzenie o KPiR?

    setki razy :) za kazdym razem cos innego znajduje :)

    > W szczególności słowa "lub w inny sposób" (o oznaczeniu!)
    > IMO "odsetki naliczone w dniu... do konta numer..." wyczerpuje ten wymóg.
    > Ktoś przeciw?

    zgadza się , ale co mam wpisac w pole nr dowodu do ksiegi ? :)

    na raport miesięczny z kasy fiskalnej nanioslem numer rp/1/2009 (cos w tym
    stylu) mam nadzieje ze nikt sie nie czepi :)

  • 4. Data: 2009-09-03 16:38:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    wspolna-flaszka.pl w <news:h7o822$cal$1@inews.gazeta.pl>:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0909030004090.3644@quad...

    > setki razy :) za kazdym razem cos innego znajduje :)

    > zgadza się , ale co mam wpisac w pole nr dowodu do ksiegi ? :)

    A co wpisujesz w wierszu z amortyzacją? Bo ja mam pusty i numer dowodu i
    kontrahenta -- powiązać sie da po opisie: "amortyzacja rok miesiąc", czyli
    tak jak w przykładzie Gotfryda.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2009-09-04 11:55:38
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > A co wpisujesz w wierszu z amortyzacją? Bo ja mam pusty i numer dowodu i
    > kontrahenta -- powiązać sie da po opisie: "amortyzacja rok miesiąc", czyli
    > tak jak w przykładzie Gotfryda.

    nie mam co amortyzowac :)