  • 1. Data: 2006-03-24 19:12:10
    Temat: numer VAT UE
    Od: "A_@@" <s...@p...onet.pl>

    jak sprawdzić czy posiadam nadany numer Vat UE , podobno jest takowy numer
    na drugi dzień....

    chodzi o to aby sprzedawca w niemczech mógł sprawdzić kontrachenta z polski
    z numerem Nip UE czy moze wystawić 0% na samochód

  • 2. Data: 2006-03-24 19:13:16
    Temat: Re: numer VAT UE
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "A_@@" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > chodzi o to aby sprzedawca w niemczech mógł sprawdzić kontrachenta z
    > polski z numerem Nip UE czy moze wystawić 0% na samochód

    http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/en/v
    ieshome.htm
    wez nip i dokumenty firmy

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-03-24 19:37:02
    Od: "A_@@" <s...@p...onet.pl>

    tam sprawdzam a mojego nip nie ma dokumenty złożone 15 marca .

    czy jak wezme moje dokumenty to wystarczy ?

    w jakim terminie trzeba zapłacić vat tu w Polsce

    czy jakiś dokument potwierdzający wiazd samochodu do Polski jest potrzebny ?

    jesli dobrze rozumiem Podatek Vat zapłacony od takiej tranzakcji nie stworzy
    nadpłaty VAT tak jak kazdy inny towar zakupiony w polsce.
    czyli samochód ciężarowy zakupiony w polsce od ceny zakupu można odliczyć
    vat 22 , samochód sprowadzony z UE płacimy VAT i nie odliczamy.