  • 11. Data: 2010-02-09 11:11:15
    Temat: Re: nowy platnik
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-09 11:30, fart pisze:

    > W sumie to nie ma znaczenia, i tak Płucznik jest najgorszym programem,
    > jaki ludzkość stworzyła w ciągu 2164 lat.

    Złudzenie apteczne. To bardzo przyjemny program od wersji bodajże 5.
    Wcześniej była masakrejszyn, ale teraz jest to przyjemny i dobrze
    działający produkt, a ludzie mają problemy które mieliby nawet z deską
    do prasowania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-02-09 11:37:23
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Złudzenie apteczne. To bardzo przyjemny program od wersji bodajże 5.

    Nie siej wrogiej propagandy!!
    Nikt Ci nie płaci za to!!

    Dalej podtrzymuję moje twierdzenie.
    Dokładając do tego, że to zwykły edytor a nieprogram.
    Przemek .. Ty mi tu nie mów ..... ja genetycznie mam już zakorzenione od
    października 1998 roku, że durnowaty Płacznik jest DD. Jasne?
    To jest aksjomat, dogmat i koniec.

    Jednym słowem, za tyle miliardów włożone w tego Płacznika otrzymaliśmy
    chromy program.
    Jasne?

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2010-02-09 13:40:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-09 12:37, fart pisze:
    > Nie siej wrogiej propagandy!!

    Wrogiej? Przecie ona przyjazna.

    > Dalej podtrzymuję moje twierdzenie.

    W zacietrzewieniu.

    > Przemek .. Ty mi tu nie mów ..... ja genetycznie mam już zakorzenione
    > od października 1998 roku, że durnowaty Płacznik jest DD. Jasne?

    No właśnie. Podobnie jak że Niemcy to od razu hitlerowcy, a Amerykanie
    to wyzwoliciele i nosiciele pokoju. Więc se trwaj w stereotypach. Ja od
    wprowadzenia wersji 5 bardzo odetchnąłem

    > Jednym słowem, za tyle miliardów włożone w tego Płacznika otrzymaliśmy
    > chromy program.
    > Jasne?

    Ciemne. Program jest bardzo wygodny, bardzo porządny i dobrze działa. A
    włożone miliony zostały w cały system ZUS, którego jedynie drobnym
    kawalątkiem wystającym do usera jest Płatnik.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-02-09 16:56:54
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > Wrogiej? Przecie ona przyjazna.

    Nie znasz przyjaznych. patrz poniżej.

    > No właśnie. Podobnie jak że Niemcy to od razu hitlerowcy, a Amerykanie
    > to wyzwoliciele i nosiciele pokoju. Więc se trwaj w stereotypach. Ja od
    > wprowadzenia wersji 5 bardzo odetchnąłem

    Jak Tobie niewiele do szczęścia za własne pieniądze potrzeba.

    Taaa. oj Przemku jesteś jak ten wół, który jest w skórwonkach, jak mu z
    grzbietu zdjęto 300 kg i cieszy się, że ma "tylko" pozostałe 300 kg do
    niesienia.

    > Ciemne. Program jest bardzo wygodny, bardzo porządny i dobrze działa. A
    > włożone miliony zostały w cały system ZUS, którego jedynie drobnym
    > kawalątkiem wystającym do usera jest Płatnik.
    Ehhhhhhh świadczy to o tym, że nie wiesz, jak można ulżyć w pracy Tobie i
    Tobie podobnych ludzi.
    Nie znasz możliwości programów oraz tego. co można byłoby zrobić za Taką
    kasę dla Ciebie.
    Mnie nie chce się wyciągać tych 12 stron uwag, kjtóre przesłałem do Prokomu
    z opisem wad.
    Do dzisiaj nie wprowadzono 70 % z nich.
    Jest natomiast wspaniale, że Prokom nie wprowadził "Płacznika II". Miałem tą
    wersję na kompie. Niewiele osób w Polsce ją miało. Zapłakałbyś się.

    Przemek wiesz .. albo jesteś pracownikiem Aseco .. albo naprawde niewiele
    wiesz o możliwościach programów komputerowych w dziedzinie ułatwienia życia
    księgowemu, płatnikowi i innym.

    Przemuś a ZUS Z3 oraz Z3a do dzisiaj nie możesz w tym idiotycznym edytorze
    wygenerować.
    To takie straszne i trudne do wykonania?
    Nie !!!!!
    To idiotyczne podejście decydentów.
    a pozostałe druki seryjne to gdzie?
    W dupie!! bo nie w programie Płacznik

    pozdrawiam
    fart

  • 15. Data: 2010-02-09 17:56:57
    Od: "zz" <w...@w...pl>

> [...]
    > Wcześniej była masakrejszyn, ale teraz jest to przyjemny i dobrze
    > działający produkt, a ludzie mają problemy które mieliby nawet z deską

    Dlaczego zawsze znajdzie sie takie ograniczone cos, ktore nie potrafi pomoc
    ale musi ublizyc zaznaczyc swoja wyzszosc. Skoro ci nie staje to wyladuj
    swoje frustracje na silowni albo z psem pobigaj . Masz psa?

  • 16. Data: 2010-02-09 18:15:52
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 09-02-2010 o 18:56:57 zz <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale musi ublizyc zaznaczyc swoja wyzszosc. Skoro ci nie staje to wyladuj
    > swoje frustracje na silowni albo z psem pobigaj . Masz psa?

    Miał filodendrona. Już nie ma.

    --
    Tomek