  • 1. Data: 2005-03-13 10:47:43
    Temat: nowa DG z VAT
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Mam kilka pytań związanych z nowo otwartą działalnością.

    Ok. 5 miesięcy temu kupiłem laptopa prywatnie za 3500 brutto.

    Od 1 Marca 2005 założyłem działalność gospodarczą KPiR + VAT.

    W związku z tym, czy mogę jakość koszty laptopa powiązać kosztami firmy ?

    Posiadam prywatny samochód, korzystam z niego na potrzeby firmy, dojazdy
    zakupy itp.

    Czy mogę z tego powodu wpisać w koszty paliwo, naprawy auta, itp.

    Jako siedziba firmy jest moje mieszkanie, taki mały pokoik ok. 16m2 w
    mieszkaniu 64m2.

    Wiadomo płace za ogrzewanie prąd itp.

    Czy to również w jakiś sposób mogę odliczać ?

    Michał

  • 2. Data: 2005-03-14 01:21:58
    Temat: Re: nowa DG z VAT
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    > Posiadam prywatny samochód, korzystam z niego na potrzeby firmy, dojazdy
    > zakupy itp.
    > Czy mogę z tego powodu wpisać w koszty paliwo, naprawy auta, itp.
    w koszty tak! albo srodek trwaly albo ewidencja przebiegu... google..
    przyjacielem... Twoim... tyle juz było o tym...

    jesteś właścicielem mieszkania?

    szauek

  • 3. Data: 2005-03-14 06:25:06
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>