  • 11. Data: 2012-02-07 14:59:42
    Temat: Re: niskie umowy o dzieło
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/7/2012 8:11 AM, Liwiusz wrote:

    > A co mi sugerujecie? Olać otrzymanego PITa i nie wpisywać ich do mojego
    > zeznania? :)

    Odesłać kopie pita z informacją, że jest źle wystawiony i trzymac kopie
    pismna i potwierdzenie nadania dluuugo, albo jeszcze dluzej.

    Do składanego rozliczenia dołączyć kopię pit i tego pisma z informacją
    od siebie dlaczego go nie rozliczyłeś w pit-37. Jesli oczywiscie nie
    odpowiedza wczesniej, ze zrobili okrekte

    Nie twoj problem, ze oni dostaną po d... zamiast ciebie