  • 11. Data: 2002-07-15 07:27:12
    Temat: Re: na jakim dokumencie numer konta?
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Magdalena Budzynska napisał:

    > Czy uwazasz, ze jezeli nie zlozylam NIP B to powinnam jeszcze raz zlozyc NIP
    > 1 (w tej samej tresci co ostantnio) z dodaniem NIP B? Chyba tak byloby
    > zgodnie z prawem?

    Jak już pisał Buba, na NIP 1 jeden jest miejsce na numer konta. O ile
    pamietam - na 3 konta (nie mam druku pod ręka). Dopiero kiedy masz
    więcej kont do zgłoszenia i nie mieszczą sie na NIP-1 wypełniasz
    załącznik NIP-B.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-07-15 07:28:28
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik buba napisał:
    > hmmm ...ale na nip1 jest miejsce przeznaczone na numer rachunku i chyba tam
    > powinno sie go umiescic, a nip B zgodnie z informacja na NIP1 sluzy do
    > wskazywania rachunkow, na ktore nie ma miejsca na formularzu NIP1
    Nie neguję. Jednak ja prostowałam oczywistą niepoprawność skladania
    zalącznika jako formularza głównego.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2002-07-15 09:23:48
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002, Magdalena Woloszyk wrote:

    >+ Sławomir Malibo wrote:
    >+
    >+ > 1. Teoretycznie powinien wystarczyć NIP B. (zgłoszenie numeru konta)
    >+
    >+ Właśnie teoretycznie *nie* powinien wystarczyć - poparz uważnie na druk
    >+ NIP B. Wyraźnie pisze tam żeby skladać go *wyłącznie* jak załącznik do
    >+ NIP 1 i 2.

    Prawda.

    >+ Niektóre US-y tolerują składanie samego załacznika NIP B, ale właśnie to
    >+ jest niezgodne z prawem [...]

    Wzbudziłaś niechcący moją niezdrową ciekawość: jeśli jest dokument
    z datą oraz załącznik do niego - również datowany, to jaki przepis
    wymaga żeby załącznik był złożony *razem* z dokumentem podstawowym ?
    A może dałoby się podciągnąc pod korektę załącznika... ;)

    >+ Maddy

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (szukający dziury w całym, byleby oszczędzić lasu i ręcznego
    pisania [z przewagą pisania] :))

  • 14. Data: 2002-07-15 18:20:31
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pamietam - na 3 konta (nie mam druku pod ręka). Dopiero kiedy masz
    > więcej kont do zgłoszenia i nie mieszczą sie na NIP-1 wypełniasz

    Witam,
    napisałem "teoretycznie". Ale rzecz jasna masz rację. Niemniej praktyka US
    idzie w kierunku "bardziej życiowym". Nie znam przypadku, aby US po złożeniu
    NIP-B zakwestionował jego "wagę". A może się mylę? Ale z doświadczenia z
    różnymi US w Polsce wynika to co napisałem wyżej. Ale - masz rację, że jest
    to załącznik.
    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2002-07-16 11:14:49
    Od: "buba" <1...@w...pl>

    A jak wyglada ta sama sprawa w ZUS

    gosc nie podal numeru przy zglaszaniu platnika na ZFA.

    teraz to trzeba by uzupelnic.
    skladac ZFA - zgloszenie zmiany czy ZBA?

    chyba tylko ZFA, sytuacja chyba analogiczna jak przy NIP-1

    pozdr