  • 1. Data: 2007-04-23 20:41:19
    Temat: można wynajem mieszkania wpisać w koszty ?
    Od: DJ Rydzyk <y...@o...pl>

    No właśnie. Działalność mam w jednym mieście, a zameldowany jestem 300
    km dalej. Mogę wynająć mieszkanie w mieście z siedzibą firmy, i na
    podstawie umowy najmu wpisywać "odstępne" oraz opłaty w koszty ?

    --
    Pozdrawia m.

  • 2. Data: 2007-04-24 11:18:18
    Temat: Re: można wynajem mieszkania wpisać w koszty ?
    Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl>

    Użytkownik "DJ Rydzyk" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    t003.jasien.net...
> [...]
    > km dalej. Mogę wynająć mieszkanie w mieście z siedzibą firmy, i na
    > podstawie umowy najmu wpisywać "odstępne" oraz opłaty w koszty ?

    Zrob tam biuro i zglos jako dodatkowe miejsce prowadzenia dzialalnosci.

  • 3. Data: 2007-04-24 15:08:43
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > No właśnie. Działalność mam w jednym mieście, a zameldowany jestem 300
    > km dalej. Mogę wynająć mieszkanie w mieście z siedzibą firmy, i na
    > podstawie umowy najmu wpisywać "odstępne" oraz opłaty w koszty ?

    Mozesz.