  • 1. Data: 2005-12-06 10:21:54
    Temat: miejsce prowadzenia DG
    Od: mk <m...@o...pl>

    Witam

    Jakiś czas temu zadałem pytanie o koniecznośc zgłoszenia do spółdzielni
    (a co za tym idzie zapłacenia wyższego podatku od pow.)DG w mieszkaniu.
    Otrzymałem logiczną odpowiedź, zże jak w mieszkaniu mam tylko siedzibę
    to nie muszę nic zgłaszać.
    Siedzę właśnie nad drukiem NIP-1 i tam mam do wpisania oprócz adresu
    siedziby, adresy miejsc prowadzenia działalności.
    Pytanko: czyli musze tam wpisać swój adres domowy (pod nim jest
    zarejestrowana DG)?
    Jaki to ma skutek później przy opłatach za mieszkani itp.?
    pozdrawiam
    mk

  • 2. Data: 2005-12-06 14:50:36
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarejestrowana DG)?
    > Jaki to ma skutek później przy opłatach za mieszkani itp.?
    Siedziba, to między innymi miejsce przechowywania dokumentów, a miejsce
    prowadzenia działalności może być cały kraj / kierowcy tirów, agenci
    handlowi itd.
    Jeśli praca nie jest wykonywana w mieszkaniu, a tylko dla urzędu stanowi
    siedzibę, to nic nie trzeba płacić.