  • 1. Data: 2003-02-25 08:46:29
    Temat: miejsce prowadzenia DG
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Hej!

    mam zamiar zalozyc DG, problem jest tylko z określeniem miejsca prowadzenia
    dzialalnosci. Wynajmuje mieszkanie, mam umowe w ktorej jest podane ze jest
    ono wynajmowane w celach mieszkaniowych. Czy musze miec jakies specjalene
    pozwolenie na prowadzenie usług informatycznych w tym mieszkaniu?

    pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2003-02-25 13:54:00
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Radek S." <r...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > ono wynajmowane w celach mieszkaniowych. Czy musze miec jakies specjalene
    > pozwolenie na prowadzenie usług informatycznych w tym mieszkaniu?

    A musipan prowadzic dzialnosc w mieszkaniu ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-25 14:16:13
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b3fseo$3rt$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "Radek S." <r...@i...pl> wrote in message

    > prowadzenia

    > A musipan prowadzic dzialnosc w mieszkaniu ?
    >
    > Boguslaw

    oczywiście że nie, ale musze to miejsce w jakiś sposób określić, bo wg tego
    bede przypisany do okreslonego US (vat)
    a przecież nie podam "Polska". W jaki sposób zatem mego określić miejsce
    prowadzenia działalności?

    R.

  • 4. Data: 2003-02-25 14:38:15
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > bede przypisany do okreslonego US (vat)
    > a przecież nie podam "Polska". W jaki sposób zatem mego określić miejsce

    A dlaczego nie ??? - Własnie tak, nie inaczej. A podatek wg miejsca
    zamieszkania...

  • 5. Data: 2003-02-25 14:40:38
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    .

    > A dlaczego nie ??? - Własnie tak, nie inaczej. A podatek wg miejsca
    > zamieszkania...

    w takim razie to by rozwiązało moj problem

    dzieki, pozdrawiam
    R.

  • 6. Data: 2003-02-25 14:44:30
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Radek S." <r...@i...pl> napisal w

> [...]
    >
    > oczywiście że nie, ale musze to miejsce w jakiś sposób określić, bo wg
    > tego bede przypisany do okreslonego US (vat)

    O przypisaniu decyduje miejsce zamieszkania (w przypadku osoby
    fizycznej)

    > a przecież nie podam "Polska". W jaki sposób zatem mego określić
    > miejsce prowadzenia działalności?

    Właściwie dlaczego nie np. "Warszawa/Polska" albo "cały kraj"?

    No ale dawno nie zakładałam działalności, więc może np. obecne
    formularze w ewidencji DG wymagają podania dokłądnego adresu jej
    prowadzenia. Z tym zastrzeżeniem

    Życzę powodzenia
    Marta

  • 7. Data: 2003-02-25 16:18:15
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > No ale dawno nie zakładałam działalności, więc może np. obecne
    > formularze w ewidencji DG wymagają podania dokłądnego adresu jej
    > prowadzenia. Z tym zastrzeżeniem

    Nowe formularze - przynajmniej w moim urzedzie - nie pozwalaja juz
    na wpisywanie okreslen typu "Polska / caly kraj".
    Konkretnie trzeba podac adres - ulica, nr, miast, kod.

    Pzdrwm,

    latet

  • 8. Data: 2003-02-26 10:24:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nowe formularze - przynajmniej w moim urzedzie - nie pozwalaja juz
    > na wpisywanie okreslen typu "Polska / caly kraj".
    > Konkretnie trzeba podac adres - ulica, nr, miast, kod.

    Pozostaje kwestia, zy forkularz ren jest zrodlem prawa.
    czy zamias tulca nritd nie mozna postawic eleganskich kreseczek...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-02-26 10:30:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 26-02-2003 11:24, Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > Pozostaje kwestia, zy forkularz ren jest zrodlem prawa.
    > czy zamias tulca nritd nie mozna postawic eleganskich kreseczek...

    Ja wiem... czasem też za szybko pisze i palce nie nadążają...

    Tak sie tylko z ciekawości zapytam - to po polsku było? :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2003-02-26 10:42:51
    Od: "Radek S." <r...@i...pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nowe formularze - przynajmniej w moim urzedzie - nie pozwalaja juz
    > na wpisywanie okreslen typu "Polska / caly kraj".
    > Konkretnie trzeba podac adres - ulica, nr, miast, kod.

    cholera! czyli wracam do punktu wyjsia, przeciez zeby moc okreslic miejsce
    prowadzenia DG z dokladnoscią do adresu to trzeba "wykazać sie" pozwoleniem
    na prowadzenie w tym miejscu. Jak napisalem na poczatku mam umowe ale tylko
    na "cele mieszkaniowe" i raczej nie moge podciągnac pod to prowadzenie DG.
    :((

    dzieki i pozdrawiam
    R.