  • 31. Data: 2006-06-18 18:27:34
    Temat: Re: miejsce prowadzenia DG
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-06-2006 o 13:59:36 mvoicem <m...@g...com> napisał:

> [...]
    tkowe/nip_2006/nip_1.pdf

    > Ha, czyli google wiedzą, ale nie zawsze dobrze :). Ja znalazłem
    > http://www.money.pl/d/podatki/formularze/nip/nip_1.p
    df i widać jest
    > nieaktualna.

    Niedawno weszła nowa wersja NIP-1 - nr 6. Jest IMHO dużo bardziej logiczna
    niż poprzednia, wcześniej nie było np daty zamieszkania pod danym adresem,
    do tego nie było jasno
    zaznaczone co się zmienia w stoszunku do zgłoszonych już danych,
    było pomieszanie z adresami(teraz jest jasno - miejsce zamieszkania i
    miejsca prowadzenia).

    pozdrawiam