  • 11. Data: 2004-10-20 08:00:37
    Temat: Re: likwidacja firmy
    Od: leszczyk125<g...@w...pl>

    ale przecież:
    "remanent likwidacyjny - spis towarów handlowych, materiałów
    (surowców) podstawowych i pomocniczych, półwyrobów, wyrobów
    gotowych, braków i i odpadów oraz wyposażenia sporządzany w
    momencie likwidacji działalności gospodarczej."
    słowa nie ma o środkach trwałych. to na jakiej podstawie mozna je
    tam zaliczyć? tylko na potrzeby VATu? przecież podatek dochosowy od
    nich - już zapłacony.... nic nie rozumiem...
    jestem w takiej sytuacji, ze chcę zlikwidować firmę (KPiR, VAT), a
    jestem dostawcą usług (projekty), więc poza środkami trwałymi nie
    mam nic (komputer, samochód).

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-10-20 09:06:07
    Od: leszczyk125a<g...@w...pl>

    Witam.
    Jestem w s.c. (płatnik VAT) i chcemy zlikwidować spółkę. Jestem
    jednak dostawcą usług i nie mam z czego robić spisu z natury (mam
    tylko środki trwałe: komputer, samochód, a te nie wchodzą w skałd
    remanentu).
    Wobec tego 2 pytania:
    1. Czy robić remanent likwidacyjny (i zawiadamiać o nim US 7 dni
    wcześniej) ze stanem 0?
    2. Jak rozliczyć pozostałe środki trwałe (VAT itd)?

    -> http://usenet.pomocprawna.info