  • 1. Data: 2012-01-17 21:20:02
    Temat: likwidacja DG 2011-12-31 terminy VAT
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Likwidacja jak w temacie, więc (jak się tu dowiedziałem) nie trzeba
    informowac o remanencie likwidacyjnym (PIT).
    Gdzieś przeczytałem, że inwentaryzację do celów VAT trzeba zrobić do 14 dni
    i poinformować US o tej inwentaryzacji w termine 7, co dałoby odpowiednio
    terminy 2012-01-14 i 2012-01-21, czyli chyba 23, bo 21 sobota. Z kolei w US
    mówili, że o remenencie wystarczy powiadomić przy VAT 7, czyli najpóźniej
    2012-01-25. Może mnei ktoś oświecić jak jest z tym powiadomieniem ?

  • 2. Data: 2012-01-17 21:43:39
    Temat: Re: likwidacja DG 2011-12-31 terminy VAT
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Nie odpowiem co zasadniczego pytania, ale:

    > Gdzieś przeczytałem, że inwentaryzację do celów VAT trzeba zrobić do 14
    > dni
    > i poinformować US o tej inwentaryzacji w termine 7, co dałoby odpowiednio
    > terminy 2012-01-14 i 2012-01-21

    to, moim zdaniem, 7 stycznia i 14 stycznia...

    Vasco