  • 1. Data: 2004-06-16 13:24:57
    Temat: koszty uzyskania przychodu w 2004 umowa o dzieło
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    jakie są nieudokumentowane koszty uzyskania przychodu przy umowie o dzieło
    trwającej ok 6 mies
    ukłony

  • 2. Data: 2004-06-16 13:38:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jurek napisał:

    > jakie są nieudokumentowane koszty uzyskania przychodu przy umowie o dzieło
    > trwającej ok 6 mies

    Nie ma czegos takiego jak "nieudokumentowane koszty". Bo
    nieudokumentowanie kosztów zakłada ich poniesienie.
    Są koszty zryczałtowane. Od umowy cywilnoprawnej (dzieło, zlecenie)
    osoby fizycznej nieprowadzącej DG 20% wartości brutto umowy. Od
    przeniesienia praw autorskich 50%.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-16 13:43:11
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    o to mi chodziło czyli jeżeli umowa opiewa na 10 000 to koszty uzyskania
    zryczałtowane wynoszą 2000 ?

  • 4. Data: 2004-06-16 13:49:46
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > o to mi chodziło czyli jeżeli umowa opiewa na 10 000 to koszty uzyskania
    > zryczałtowane wynoszą 2000 ?

    Jezeli 2 000 stanowi 20% 10 000 to tak. No i podatek jest 19%.

    Adam

  • 5. Data: 2004-06-16 13:50:08
    Od: "jurek" <h...@o...pl>

    a 2000 to chyba jest jak z moich obliczeń wychodzi 25% z 10 000
    cieszę się że tak szybko otrzymałem odpowiedzi, ale czy poprawnie rozumuje
    że podatek 19% obliczam od 8000

  • 6. Data: 2004-06-16 19:50:33
    Od: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jurek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a 2000 to chyba jest jak z moich obliczeń wychodzi 25% z 10 000
    > cieszę się że tak szybko otrzymałem odpowiedzi, ale czy poprawnie rozumuje
> [...]
    No chyba, że to umowa , od której płci się ZUS wtedy liczy się od kwoty po
    odjęciu ZUS-u

    tp

  • 7. Data: 2004-06-21 04:00:44
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > jakie są nieudokumentowane koszty uzyskania przychodu przy umowie o dzieło
    > trwającej ok 6 mies
    Czas trwania umowy o dzieło nie ma żadnego znaczenia.
    WSm