  • 11. Data: 2003-04-05 20:04:42
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu raz jeszcze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Apr 2003, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    >+ > Swój, prywatny samochód (kupił "na siebie" - wolno mu tak
    >+ > kupić i przekazać do DG). Nie neguję :)
    [...]
    >+ W przypadku samochodu jest to dość proste,bo istnieje EŚT która może być
    >+ tym kryterium.
    >+ Kupując samochód jako OF zawsze dostajesz fakturę na nazwisko,a nie na
    >+ firmę,

    Na "nazwę DG" jeśli kupuje "na działalność".
    Zdecydowanie mam faktury w których nabywcą jest moja DG, jak
    i takie w których nabywcą jestem ja jako "OF" :)

    >+ więc kredyt i odsetki mogą być " firmowe" ,a uzależnione jest to
    >+ tylko od woli osoby kupującej.

    Wyrażam wątpliwość :), ale dalej się nie będę kłócił.
    Jakby kto znalazł wyrok, wykładnię MF albo odpowiedź US
    to z chęcią przeczytam.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2003-04-06 11:22:59
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Zdecydowanie mam faktury w których nabywcą jest moja DG, jak
    > i takie w których nabywcą jestem ja jako "OF" :)

    Na samochody? Wypożyczalnię prowadzisz,że masz ich wiele?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 13. Data: 2003-04-07 06:44:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Apr 2003, Jacek wrote:

> [...]
    >+ > Zdecydowanie mam faktury w których nabywcą jest moja DG, jak
    >+ > i takie w których nabywcą jestem ja jako "OF" :)

    A co za różnica na co, nie licząc ew. ograniczeń (dla samochodów) ?
    Widzisz różnicę między samochodem a komputerem (nie licząc
    ograniczeń kwotowych dla sam. osobowego) ? - bo ja nie.
    Natomiast widzę różnicę między f-rą "na siebie" a "na DG" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-04-07 16:10:23
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > ograniczeń kwotowych dla sam. osobowego) ? - bo ja nie.
    > Natomiast widzę różnicę między f-rą "na siebie" a "na DG" :)

    To kup samochód na DG.Ja już kilka kupowałem i za cholerę dealer Ci nie
    wystawi na "nazwę firmy" tylko na Twoje nazwisko.
    Stąd ta różnica.Po prostu z życia wzięte.

  • 15. Data: 2003-04-07 16:50:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > To kup samochód na DG.Ja już kilka kupowałem i za cholerę dealer Ci
    nie
    > wystawi na "nazwę firmy" tylko na Twoje nazwisko.
    > Stąd ta różnica.Po prostu z życia wzięte.

    Ja nie proponowałem żadnej "cholery"
    i normalną fakturę na firmę od dealera
    dostałem. Inne firmy również.

  • 16. Data: 2003-04-07 17:01:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Apr 2003, Jacek wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news chwycił(a) pióro i napisał(a):
    >+ > A co za różnica na co, nie licząc ew. ograniczeń (dla samochodów) ?
    [...]
    >+ To kup samochód na DG.

    Specjalnie po to żeby się na grupie pochwalić - to nie planuję ;)

    >+ Ja już kilka kupowałem i za cholerę dealer Ci nie
    >+ wystawi na "nazwę firmy" tylko na Twoje nazwisko.

    Grupowicze, nikt nie umiał ?

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2003-04-07 17:45:52
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    cef chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Ja nie proponowałem żadnej "cholery"

    Ja tez nie,to tylko taki żart był, ale jak znam zycie to i tak będzie z
    tego afera łapówkarska-:)))

    > i normalną fakturę na firmę od dealera

    A "firma" to prawdziwa firma czy tylko masz na myśli nazwę?

    > dostałem. Inne firmy również.

    To ja zmieniam dealera.
    A jak masz auto zarejestrowane?

  • 18. Data: 2003-04-07 19:25:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > A "firma" to prawdziwa firma czy tylko masz na myśli nazwę?

    Pełna nazwa:

    Logistic Center ABC
    Zakład Usług Różnych
    Telesfor Tunel
    35-810 Kozia Półka
    ul. Matołecka 35/2a
    plus NIP

    > To ja zmieniam dealera.
    > A jak masz auto zarejestrowane?

    A zarejestrowane, to zupełnie inna bajka.
    Zarejestrowane jest na:

    Telesfor Tunel
    35-110 Kozia Półka
    ul. Drewniana 18/3

  • 19. Data: 2003-04-08 16:58:34
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    cef chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > A zarejestrowane, to zupełnie inna bajka.
> [...]

    Czyli "Logistic Center ABC Zakład Usług Różnych" nic do tego auta nie
    ma-:)))

  • 20. Data: 2003-04-08 17:21:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czyli "Logistic Center ABC Zakład Usług Różnych" nic do tego auta
    nie
    > ma-:)))

    W sensie rejestracji nie, ale
    Logistic... zakupiło i VAT odliczyło