  • 1. Data: 2003-10-01 16:24:36
    Temat: koszty uzyskania przychodu osoby fizycznej
    Od: "kill me" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Zamierzam walczyć z bezrobociem. Własnym.

    Mam plan walki. Realizacja tego planu bedzie kosztowała. Czy, jeśli mi się
    powiedzie, będę mógł sobie poniesione koszty wrzucić w PIT? Zaznaczam, że
    wydatki będą dokumentowane fakturami i w sposób nie budzący wątpliwości
    związane z poszukiwaniem pracy.

    kill_me

  • 2. Data: 2003-10-01 19:59:26
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu osoby fizycznej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Oct 2003, kill me wrote:

> [...]
    >+ Czy, jeśli mi się
    >+ powiedzie, będę mógł sobie poniesione koszty wrzucić w PIT?

    A to zależy od formy "walki".

    >+ Zaznaczam, że
    >+ wydatki będą dokumentowane fakturami i w sposób nie budzący wątpliwości
    >+ związane z poszukiwaniem pracy.

    Jeśli *pracy* - to AFAIK są tylko koszty ryczałtowe (do których
    rządy próbują od jakichś 2-3 lat wcisnąć również managerów).
    Krótko mówiąc: IMO nie :(, nic nie "utopisz".

    >+ kill_me

    Hm... nie mam chęci ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd