  • 1. Data: 2005-03-13 15:10:51
    Temat: koszty uzyskania przychodu na pit 11
    Od: d2 <d...@e...le>

    witam,
    mam pytanie. otrzymalem wlasnei z pracy pit 11 w pozycji koszty
    uzyskania przychodu mam 1533,72 aprzeciuez według ustawy ta kwota jest o
    trochę groszy większa.
    jaka wpisac w pit37 ta z pita 11 czy ta wedlug ustawy 1533,84?
    [d2].

  • 2. Data: 2005-03-13 18:23:58
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu na pit 11
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "d2" <d...@e...le> napisał w wiadomości
> [...]
    jest o
    > trochę groszy większa.
    > jaka wpisac w pit37 ta z pita 11 czy ta wedlug ustawy 1533,84?

    wyjaśnij z pracodawcą jeżeli uważasz że 12 gr. stanowi
    różnicę -podstawę do opodatkowania liczysz od pełnych złotych

    --

  • 3. Data: 2005-03-13 22:35:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    d2 wrote:
> [...]
    > o trochÄ? groszy wiÄ?ksza.
    > jaka wpisac w pit37 ta z pita 11 czy ta wedlug ustawy 1533,84?

    wg. ustawy, bo takie koszty ci przysługują
    a różnice wyjaśnij z pracodawcą, bo ktoś się po prostu pomylił.