  • 1. Data: 2002-04-27 10:28:17
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl>

    Wie ktoś może czy przy kilku Pitach / zróżnych miejsc pracy/ koszty
    uzyskania przychodu się sumują?
    pozdr tolo

  • 2. Data: 2002-04-27 11:30:45
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: k...@v...com.pl (Krzysztof Sudoł)

  • 3. Data: 2002-04-28 09:29:59
    Od: "Ula G." <o...@g...pl>

    Użytkownik Krzysztof Sudoł w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > Tak, ale w zeznaniu można wykazać k.u.p. w kwocie nie wyższej niż 4,5%
    > pierwszego progu (...)

    a co jesli uzyskalam przychody z um. o prace i um. zlecenia i naliczone z
    obu tytulow koszty w sumie wynosza ponad 2 tys. zl? (z um. o prace 1110,72 i
    reszta z um. zlecenia??) Moge odliczyc wszystko? czy tylko do wysokosci
    limitu 1666,08 ...????

    Ula G.

  • 4. Data: 2002-04-28 09:51:20
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Ula G. <o...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]

    > reszta z um. zlecenia??) Moge odliczyc wszystko? czy tylko do wysokosci
    ------
    Możesz wszystko - ograniczenie kwotowe dot. tylko kosztów uzyskania
    przychodów ze stosunku pracy.

    Orka

  • 5. Data: 2002-04-28 17:07:28
    Od: Agata Wasilewska <a...@t...com.pl>

    Krzysztof Sudoł wrote:

    > Tak, ale w zeznaniu można wykazać k.u.p. w kwocie nie wyższej niż 4,5%
    > pierwszego progu tj. 1666,08 zł - art. 22 ust. 2 pdof

    Witam

    A co z umowami o prace z 50% kosztami uzyskania? Tez sa ograniczone?

    --
    Agata

  • 6. Data: 2002-04-28 22:27:58
    Od: <b...@p...onet.pl>

    To może jeszcze ja,
    a ja mam z pitów wykazane tylko tyle co powyżej, ale podwyższam je o 25% do
    1388,40zł - bo zakład przez cały rok znajdował się poza miejscem zameldowania
    (co znaczy urzędowo: adres zamieszkania). Chyba będzie to OK ?
    Z góry dzięki za info
    BB

  • 7. Data: 2002-04-29 19:05:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Apr 2002, Agata Wasilewska wrote:
    [...]
    >+ Witam
    >+
    >+ A co z umowami o prace z 50% kosztami uzyskania? Tez sa ograniczone?

    O *pracę* czy o *dzieło*, ew. jakoś inaczej nazwane "przekazanie
    praw autorskich" ? Słyszałem o przypadkach "upychania" sprawy
    przejmowania praw autorskich w tej samej umowie co umowa o pracę
    (sprawa że domyślnie przysługują pracodawcy jest wiadoma, ale
    to NIE ZNACZY że UoP *zmusza* do przekazywania praw !), niemniej
    sądzę że z podatkowego punktu widzenia powinien to być osobny
    wpis kilka wierszy niżej :)

    Pozdrowienia, Gotfryd