  • 1. Data: 2003-11-20 20:09:28
    Temat: koszty napraw samochodu osobowego w firmie
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    Zakupilem samochod osobowy i wciagnalem go do ewidencji srodkow trwalych
    (KPiR).
    Samochod nie posiada homologacji ciezarowej.
    Poniewaz jestem VAT-owcem (osoba fiz. prow. dz. gosp.), chcialbym sie
    dowiedziec, czy koszty napraw, czesci, materialow ekploatacyjnych (plyny
    itp.), moge wliczac w koszty prowadzonej dzialalnosci \, w kwotach netto i
    VAT odliczyc osobno, czy powinienem w koszty wliczac kwoty brutto takich
    wydatkow (podobnie jak to robie z paliwem)?

    Za wszelkie informacje z gory dziekuje.
    Michal Z.

  • 2. Data: 2003-11-20 20:30:51
    Temat: Re: koszty napraw samochodu osobowego w firmie
    Od: "Michal Z." <m...@s...com.pl>

    juz znalazlem...
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=bkrsuk%24jmj%241%40news2.ipartners.pl
    &rnum=3&prev=/groups%3Fq%3Dkoszty%2Beksploatacji%2Bs
    amochod%2Bosobowy%2Bgroup:*.podatki%26hl%3Dpl%26lr%3
    D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_drrb%3Db%26as_mind%
    3D11%26as_minm%3D1%26as_miny%3D2001%26as_maxd%3D24%2
    6as_maxm%3D12%26as_maxy%3D2003%26selm%3Dbkrsuk%2524j
    mj%25241%2540news2.ipartners.pl%26rnum%3D3