  • 1. Data: 2006-04-27 22:41:52
    Temat: koszt uzyskania przychodów - limit czy nie?
    Od: "asiaidarek" <a...@w...pl>

    Witam,

    Siedze i rozliczm sobie PIT-a 2 różnymi programami i jeden "obciął" mi koszt
    uzyskania przychodów do - jak pisze - limitu 1227 zł, a w drugim koszt
    został zsumowany bez przeszkód i jest wyższy, zmieniając wartości i
    obniżając należny podatek

    Który z programów "ma rację" - jest limit czy nie?

    Dodam, iż jeden z programów jest z Rzeczpospolitej, a drugi z Gazety
    Wyborczej, zweryfikowane przez czołowe firmy księgowe

    Dzięki z góry za pomoc
    Dark

  • 2. Data: 2006-04-28 06:35:59
    Temat: Re: koszt uzyskania przychodów - limit czy nie?
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    asiaidarek wrote:
> [...]
    >
    > Dodam, iż jeden z programów jest z Rzeczpospolitej, a drugi z Gazety
    > Wyborczej, zweryfikowane przez czołowe firmy księgowe

    Jeśli jedna praca (na umowę o pracę) to limit jest 1227 zl.
    Wyzsze limity sa jak sie dojeżdżało lub pracowało na więcej niż jednym
    etacie

    W przypadku umow zlecen, o dzielo limitów nie ma.

    Coś źle wpisałeś.

  • 3. Data: 2006-04-29 01:57:42
    Od: maciek <m...@s...pl>

    witek napisał(a):

    > W przypadku umow zlecen, o dzielo limitów nie ma.
    >
    > Coś źle wpisałeś.

    Mam program http://www.pity.pl/ sciagniety z wp i w PIT-36 w pozycji 59
    obcina mi koszty, mimo, ze tam trafiaja umowy zlecenia i o dzielo.
    Maciek.

  • 4. Data: 2006-04-29 03:26:47
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    maciek wrote:

    > Mam program http://www.pity.pl/ sciagniety z wp i w PIT-36 w pozycji 59
    > obcina mi koszty, mimo, ze tam trafiaja umowy zlecenia i o dzielo.
    > Maciek.

    Nie chce mi sie teraz ściągać i sprawdzać.
    Tam sie powinno otwierac dodatkowe okienko, albo wyswietlac taka
    drabinka i trzeba poczytac w ktore miejsce wpisac.
    Szukaj hasla "koszty nielimitowane" i tam wpisz.

  • 5. Data: 2006-04-29 20:02:26
    Od: maciek <m...@s...pl>

    witek napisał(a):

    > Nie chce mi sie teraz ściągać i sprawdzać.
    > Tam sie powinno otwierac dodatkowe okienko, albo wyswietlac taka
    > drabinka i trzeba poczytac w ktore miejsce wpisac.
    > Szukaj hasla "koszty nielimitowane" i tam wpisz.

    Masz racje, jak dobrze poszukac, to sie znajdzie takie 'podpole', ktore
    nie odcina.