  • 11. Data: 2009-01-13 09:48:40
    Temat: Re: koszt księgowej
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    > nie szkoda Ci?
    > Kup ksiazke i sie sam naucz, a dalej schematem jedziesz.
    prowadziłem swoją księgowość kilka lat temu, teraz szkoda mi czasu

  • 12. Data: 2009-01-13 09:49:32
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    > Praktyka pokazuje, że w przypadku KPiR + VAT + ZUS (kilkanaście
    > dokumentów miesięcznie) można mieć coś w miarę sensownego w okolicach
    > 300 plz + VAT
    >
    > Tyle przynajmniej płacą znajomi w dwóch różnych biurach rachunkowych.
    dziękuję za konkretne info

  • 13. Data: 2009-01-13 10:16:31
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik <n...@o...eu> napisał w wiadomości
    > prowadziłem swoją księgowość kilka lat temu, teraz szkoda mi czasu

    chyba ze tak

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-01-13 15:24:38
    Od: "Aleksander" <d...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy dużo czy mało.

    Ja płacę 200zł + VAT za ok 5-15 papierków miesięcznie
    (DC, Ursynów).

    Pozdrawiam,
    Alex.
    1os D.G, KPiR, VAT

  • 15. Data: 2009-01-14 06:22:53
    Od: "praca" <r...@g...com>

    w lublinie do 20 "papierow" place 70pln a do 50 100pln

  • 16. Data: 2009-01-14 09:13:18
    Od: "SG 1" <a...@o...pl>

    Użytkownik "praca" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    >w lublinie do 20 "papierow" place 70pln a do 50 100pln
    U Pani Wiesi bez rachunku, bez umowy, czyli bez żadnej odpowiedzialności.
    No i zapewne ryczałt.

  • 17. Data: 2009-01-14 09:39:58
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 10:13:18 +0100, SG 1 napisał(a):

    > U Pani Wiesi bez rachunku, bez umowy, czyli bez żadnej odpowiedzialności.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Jaką odpowiedzialność ponosi biuro?

  • 18. Data: 2009-01-14 10:06:47
    Od: "SG 1" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Jaką odpowiedzialność ponosi biuro?
    ;) Przynajmniej teoretyczną-cywilną bo masz umowę.

  • 19. Data: 2009-01-14 11:19:20
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    praca wrote:
    > w lublinie do 20 "papierow" place 70pln a do 50 100pln
    niezły rozrzut;)

    dzięki za info, z wykonanych tel i info na grupie wyłania mi się
    przedział 150-250zł netto (przy założeniach jak w pierwszym poście, oraz
    dla księgowej, nie biura)

  • 20. Data: 2009-01-14 11:31:02
    Od: "praca" <r...@g...com>

    > U Pani Wiesi bez rachunku, bez umowy, czyli bez żadnej odpowiedzialności.
    > No i zapewne ryczałt.

    :) moze i u pani wiesi ;)

    a wracajac do tematu, mam umowe, dostaje co miesiac rachunek, nic nie robie
    i jak to okresliles pani wiesia zawozi wszystko do zusu i us i zupelnie nic
    mnie nie interesuje oprocz odebrania co miesiac od niej maila z informacja
    jaki zus i jaki podatek mam zaplacic. Zatrudnia 4 dziewczyny wiec troszeczke
    roboty widac mają
    jeszcze jakies pytania?
    http://biuro-rachunkowe.agdo-agnieszka-dobrzynska.ra
    chunkowo.pl/