  • 21. Data: 2007-12-17 21:12:15
    Temat: Re: koszt cb radia w reklamie
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Przepraszam kolego, ale jeśli to było do mnie, to chyba nie przeczytałeś
    > uważnie mojego pytania, bo nigdzie nie napisałem, że CB ma służyć do
    > reklamy. Napisałem, że prowadzę DG, której głównym przedmiotem jest
    > reklama, tak na prawdę zajmuję się zupełnie innymi rzeczami, ale to nie
    > istotne.
    > Pawelj, dzięki za podopowiedź.

    Przepraszam kolego ale ;

    1. Popatrz na tytuł wątku ,
    2. Przeczytaj "inne" niż moja odpowiedzi ,
    3. Przeczytaj moją odpowiedż ,
    4. I napisz jeszcze raz , że nie czytam uważnie - ja czytam - ubijacze piany -
    nie.
    5. Odpowiadałem pawłowi , któremu dziękujesz za odpowiedz a nie tobie.Tobie
    odpowiedziałem wcześniej - podziękowań nie oczekuję ,

    pzdr- Kriss