  • 11. Data: 2003-10-23 10:33:35
    Temat: Re: korekta zakupu
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    adi wrote:

    > przecież nawet gdyby otrzymala w wrzesniu to i tak ma prawo ujac ja w
    > deklaracji vat za paźdzernik, wiec nie ma żadnego problemu... gorzej
    > jakby wykazali ze wplynela we wrześniu a odliczylaby sobie w
    > listopadzie...

    Ale opłaca się zawyczaj odliczyć jak najwcześniej

  • 12. Data: 2003-10-23 10:38:02
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl>

    Dzięki dla całej grupy za cierpliwość, i sorka jeśli was wkurzyłam :)
    Ale chyba pozwolicie jeszcze czasami o coś zapytać......
    Pozdrawiam wszystkich

  • 13. Data: 2003-10-23 13:21:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003, Iwona Z wrote:

    >+ Dzięki dla całej grupy za cierpliwość, i sorka jeśli was wkurzyłam :)
    >+ Ale chyba pozwolicie jeszcze czasami o coś zapytać......

    A co, jak nie pozwolimy to nie zapytasz ? ;)
    :)

    Mam podanie: zrób coś dla nas, i na przyszłość:
    - tnij cytaty (przynajmniej ze zbędnych częsci)
    - pisz "pod"
    Co poniektórzy wykażą się większą tolerancją na inne środki
    pobudzające do wybuchu ;) !

    >+ Pozdrawiam wszystkich

    wzajemnie, Gotfryd
    [...a tu był cały list Maddy z cytatami ;)...]

  • 14. Data: 2003-10-24 15:24:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003, adi wrote:

> [...]
    >+ przecież nawet gdyby otrzymala w wrzesniu to i tak ma prawo ujac
    >+ ja w deklaracji vat za paźdzernik, wiec nie ma żadnego problemu...

    ...ale IMO mowa jest o przypadku przeciwnym ;), widywałem
    wyroki z których wynikało że na rozprawie US wyciągał z zanadrza
    dowód (np. datę dostarczenia poleconego z poczty) że wrześniowa
    faktura została dostarczona w październiku, więc odliczenie
    we wrześniu jest nieprawidłowe :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)