  • 1. Data: 2006-05-09 22:11:59
    Temat: korekta pit-8b a korekta rozliczenia rocznego
    Od: "IceCool" <m...@o...pl>

    witam
    dostałem w dniu dzisiejszym listem korekte pit-8b nadaną 30.04.2006
    i tu pojawia się moje pytanie ile mam czasu na złożenie korekty pit-36 za
    ubiegły rok od czasu doręczenia mi korekty pit-8b od jednej z firm z którymi
    współpracuje na umowy o dzieło ???
    bo jak wiadomo czas składania deklaracji minął 2 maja

    pozdrawiam
    grzegorz

  • 2. Data: 2006-05-09 23:31:47
    Temat: Re: korekta pit-8b a korekta rozliczenia rocznego
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    IceCool wrote:
> [...]
    > współpracuje na umowy o dzieło ???
    > bo jak wiadomo czas składania deklaracji minął 2 maja

    skadania deklaracji tak,
    natomiast nie ma terminu składania korekt. Korektę możesz złożyć zawsze,
    z tym, że zeby US się nie przyczepił to powinno to być "bez zbędnej zwłoki".
    Dołącz pismo wyjaśniające powody korekty.