  • 51. Data: 2010-06-21 08:41:45
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-19 23:32, Jacek_P pisze:
    > Nie. PKO BP. Dalej rzeźbię z tego bankomatu, ale muszę przechodzić
    > przelewem przez ROR-a.

    Reklamuj. Bankomaty PKO BP SA są darmowe przy wypłatach kartą Inteligo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2010-06-21 08:42:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-19 23:34, Jacek_P pisze:

    > PKO BP tzn. ten 'w technologii Inteligo' a nie natywny Inteligo.
    > Koszt zerowy, ale upierdliwość czasowa duża.

    Aaaa.... Czyli masz jakieś dziwne konto :D

    > BTW aby była jasność: w Inteligo mam konto firmowe i za pobieranie
    > z niego gotówki w bankomacie PKO BP kasowano mi prowizję.

    No firmowe to inna bajka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2010-06-27 17:26:54
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    cef napisal:
    > No ale to chyba normalne było kiedyś, że operacje w bankomacie
    > kartą z firmowego w wielu bankach były jakoś płatne nawet jeśli bankomat był
    > "własny".

    No i dalej jest, bo dziś, ot tak z ciekawości, wyjąłem 100 zł z konta
    firmowego karta firmową i od razu pojawiła się informacja o zablokowaniu
    kwoty 104,50 zł. Prowizją we własnym bankomacie łupią dalej, czyli muszę
    ciągle, jak dotychczas, rzeźbić przez osobisty ROR :(

    Koszty żadne, ale strata czasu...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek