  • 11. Data: 2004-10-06 13:04:15
    Temat: Re: konto firmowe - minimalizacja kosztów
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 2:15 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Catbert,
    >
    > Wednesday, October 6, 2004, 10:25:58 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zaraz - spokojnie. Sądy grodzkie zajmują się wykroczeniami a nie
    > przestępstwami. Kryminalistą jeszcze nie został.

    Jest na dobrej drodze :-)
    Został wykraczaczem.
    Lubię spory lingwistyczne - zakładając , że złodziej to ten, kto został
    skazany prawomocnym wyrokiem sądu (taka jest oficjalna wykładnia) i
    jednocześnie wykrywalność kradzieży jest niska, czyli nie zapadają
    prawomocne wyroki - należy uznać, że najczęściej kradną zwykli ludzie, a
    nie złodzieje c.b.d.o.

    Pzdr: catbert

  • 12. Data: 2004-10-07 05:36:33
    Temat: Off-topic: Re: konto firmowe - minimalizacja kosztów
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > jednocześnie wykrywalność kradzieży jest niska, czyli nie zapadają
    > prawomocne wyroki - należy uznać, że najczęściej kradną zwykli ludzie, a

    Jak mnie zlapali na fotoradar to żona smiała się ze mnie że jestem
    przestępcą a ja twierdzę że tylko wykroczyńcą ;)