  • 1. Data: 2006-03-01 16:52:50
    Temat: konto firmowe a indywidualna karta kredytowa
    Od: "J_Bond" <i...@c...pl>

    witam
    moje pytanie :
    czy prowadząc DG i mając konto firmowe można prowadzić transakcje nabycia-
    prywatną karta kredytową- towarów w celu ich późniejszej odsprzedaży ??
    dodam że karta kredytowa nie jest powiązana z kontem firmowym, jest z innego
    banku.
    wiem że fizycznie jest to możliwe ale co na tego typu transakcje fiskus ??

    dla przykładu mały schemacik transakcji :
    1. limit na karcie kredytowej 2000zł.
    2. operacja nabycia towaru przy pomocy karty kredytowej na kwote 1500zł.
    3. uzupełnienie salda karty kredytowej z konta firmowego w wysokości kwoty
    transakcji nabycia - 1500zł.

    pytanie moje wynika stąd iż w moim banku nie ma w ofercie karty kredytowej
    dla firm.

    dziekuje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-02 07:54:23
    Temat: Re: konto firmowe a indywidualna karta kredytowa
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

> [...]
    > banku.
    > wiem że fizycznie jest to możliwe ale co na tego typu transakcje fiskus ??

    Jedyne ograniczenie (z tego co wiem ;) to ze transakcje pow. 15000,- EUR
    powinny/musza byc realizowane za pomoca wlasnie konta firmowego zgloszonego
    do US.

    pozdrawiam,
    marp