  • 1. Data: 2004-02-27 14:46:03
    Temat: komputerowa KPiR
    Od: "Radek" <r...@i...pl>

    Witam!

    od poczatku dzialalności (03.2003) prowadze KPiR na programie komputerowym.
    czy powinienem zglosic to do US?

    pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2004-02-27 15:16:12
    Temat: Re: komputerowa KPiR
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Radek,

    W Twoim liście datowanym 27 lutego 2004 (15:46:03) można przeczytać:
    R> od poczatku dzialalności (03.2003) prowadze KPiR na programie komputerowym.
    R> czy powinienem zglosic to do US?

    nie trzeba

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 3. Data: 2004-02-27 18:04:36
    Od: "Basia lub Damian" <d...@p...onet.pl>

    tez przeszlam na program komputerwy, w US kazano mi napisac oswiadczenie ze
    od dnia prowadze KPIR w programie komputerowym-trzeba wpisac nazwe programu

    Pozdrawiam
    Baska

  • 4. Data: 2004-02-27 19:05:22
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym *Basia lub Damian* napisał(a):
    > tez przeszlam na program komputerwy, w US kazano mi napisac oswiadczenie
    > ze od dnia prowadze KPIR w programie komputerowym-trzeba wpisac nazwe
    > programu

    A który to US taki mądry?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 5. Data: 2004-02-27 20:39:01
    Od: "Basia lub Damian" <d...@p...onet.pl>

    w Rzeszowie

  • 6. Data: 2004-02-27 23:12:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, Basia lub Damian wrote:

    >+ tez przeszlam na program komputerwy, w US kazano mi napisac oswiadczenie ze
    >+ od dnia prowadze KPIR w programie komputerowym-trzeba wpisac nazwe programu

    Podali podstawę prawną ??
    Bo mi się wydawało że rozp. o KPiR przeczytałem.
    Ale a nuz gdzieś ukryli... (jak ktoś kiedyś słusznie na .prawo zauważył
    nie ma przeciwwskazań aby np. regulacje dotyczące pojazdów
    uprzywilejowanych nie znajdowały się np. w konkordacie).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)