  • 21. Data: 2007-06-07 04:25:37
    Temat: Re: komputer
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > Skąd wiesz? Tak Ci się tylko wydaje ;)

    Tzn. raczej nie będzie - komputer to laptop o takich parametrach, że do
    pracy biurowej wystarczy na parę dobrych lat, a potem to i tak pewnie się
    rozsypie ze starości. Chyba że chodzi też o rzeczy typu drukarka,
    specjalistyczne oprogramowanie itp ?

    A czy ta wartość jest inna ?

    Pzdr
    owp

  • 22. Data: 2007-06-07 06:42:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Jun 2007, owp wrote:

> [...]
    [...]
    > Chyba że chodzi też o rzeczy typu drukarka,

    Tak, albo jakiś dobry monitor do pracy stacjonarnej albo co
    tam jeszcze może się przydarzyć.

    > specjalistyczne oprogramowanie itp ?

    IMO - nie, przejrzyj archiwa, ja jestem po tej stronie opinii że
    program to jednak inna kategoria księgowa (WNiP) i jak jest na
    niego odrębna f-ra to jest księgowany osobno.

    > A czy ta wartość jest inna ?

    Przy jednorazowej amortyzacji *wartość* jest ta sama!
    Ale *podstawa księgowania* jest inna - jest nią wpis w EST, a nie
    dowód zakupu.

    pzdr, Gotfryd