  • 1. Data: 2007-01-27 16:09:31
    Temat: kompensata WNT/WDT
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    witam:)po spotkaniu z biegłym dowiedziałam się,że przy wymianie barterowej
    na terenie unii nalezy informowac NBP o takim fakcie,teraz pytanie?czy ktoś
    to przerabiał technicznie albo gdzie mozna znaleśc "intrukcje"i jakie
    obowiązują terminy?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2007-01-29 08:32:19
    Temat: Re: kompensata WNT/WDT
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl> napisał w
    wiadomości news:%OKuh.34939$5l2.22056@fe02.news.easynews.com...
> [...]
    > na terenie unii nalezy informowac NBP o takim fakcie,teraz pytanie?czy
    > ktoś to przerabiał technicznie albo gdzie mozna znaleśc "intrukcje"i jakie

    na stronie NBP - "sprawozdawczośc" znajdziesz przepisy i formularze

    > pozdrawiam ania

    wzajemnie